امروز : جمعه, 06 مهر 1403

یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

 یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد بصورت فوق العاده با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد و مهندس موسوی مدیر املاک شهرداری بجنورد در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء، امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس، فرارسیدن سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن عسکری علیه السلام را تسلیت و آغاز ولایت و امامت حضرت ولی عصر (عج) و میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام را تبریک عرض نمود و پیشاپیش فرا رسیدن هفته وحدت و هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند. 

ایشان در این جلسه علت برگزاری جلسه فوق العاده رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد را بررسی مکاتبات رسیده و مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری بجنورد را جهت پاسخگویی به مطالبات و مشکلات شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن عنوان کرد. 

در ادامه جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده و مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری بجنورد اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به مزایده اجاره پارک ترافیک، تجدید فراخوان مشارکت در ساخت، بهره برداری اجاره و انتقال مجموعه شهربازی به شهرداری بجنورد به روش BOLT، آگهی تجدید مشارکت در احداث، بهره‌برداری و انتقال پل‌های عابر پیاده و آگهی مزایده اجاره عرصه های شهرداری بجنورد اشاره کرد. 

شایان ذکر است یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد بصورت فوق العاده و در یک بخش و بصورت علنی برگزار گردید. 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت