امروز : شنبه, 06 مرداد 1403

لایحه پیشنهادی 894 میلیارد تومانی بودجه شهرداری بجنورد در سال 1402 تصویب شد

 لایحه پیشنهادی 894 میلیارد تومانی  بودجه شهرداری بجنورد در سال 1402 تصویب شد

  نود و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، اعضای شورای اسلامی شهر، مهندس جواد حميدی راوری شهردار ، روشن ضمیر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مدیران مالی شهرداری بجنورد و اصحاب رسانه بصورت فوق‌العاده در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

 جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء امام راحل، فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه امام موسی کاظم علیه السلام را تسلیت عرض نمود.

 ایشان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری بجنورد، برگزاری جلسه فوق العاده را در راستای تصویب لایحه پیشنهادی بودجه شهرداری بجنورد و سازمان های تابعه در سال 1402 اعلام کرد و افزود طی جلسات فشرده در کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر با بررسی و انجام اقدامات کارشناسی، لایحه در زمان مقرر قانونی جمع بندی و نهایی شد که در این جلسه نیز تصویب شد.

 یوسف مغروری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری نیز در این جلسه با تقدیر و تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه پرتلاش شهرداری بجنورد بیان داشت در طی سه ماه اخیر با برگزاری جلسات فشرده در کمیسیون های تخصصی در زمان مقرر قانونی توانستیم متمم بودجه سال 1401 ، دفترچه عوارض محلی سال 1402 و لایحه پیشنهادی بودجه شهرداری بجنورد و سازمان های تابعه در سال 1402 را نهایی و مصوب نماییم.

 ایشان در ادامه لایحه بودجه سال آینده را مبلغ 894 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود این لایحه با اعتبار هزینه ای جاری 349 میلیارد تومان (40%) و اعتبارات تملکی و عمرانی 535 میلیارد (60%) نهایی و به تصویب رسید.

 مغروری در پایان ردیف درآمدهای عمومی در این لایحه را 600 میلیارد تومان، واگذاری سرمایه های دارایی را 202 میلیارد تومان و واگذاری دارایی های مالی را 82 میلیارد تومان اعلام داشت.

 جواد حمیدی شهردار بجنورد نیز در این جلسه گفت: یکی از ویژگی های بودجه سال آینده، مولد سازی منابع است که براساس آن هر یکی از سازمان های تابعه می توانند باتوجه به امکانات خود، درآمدزایی داشته باشند و آن را در مجموعه خود هزینه کنند.

 شایان ذکر است نود و سومين جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد بصورت فوق العاده و در دو بخش بصورت علنی و غیر علنی برگزار گردید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت