امروز : شنبه, 29 اردیبهشت 1403

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد بمناسبت فرا رسیدن 12 اردیبهشت روز گرامیداشت مقام معلم

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد بمناسبت فرا رسیدن 12 اردیبهشت روز گرامیداشت مقام معلم 

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) امروز همه باید تکریم به معلمان را، در فضاى فرهنگى جامعه و در ذهن مردم بیش از پیش تشدید کنند.

معلمان طلایه داران پیشرفت و تعالی در هر کشور و جامعه ای هستند و همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان ها ، از دام ظلمت و جهالت را بر عهده دارند. 

بی تردید مدرسه به عنوان خانه دوم و معلمان به عنوان نماد و الگوی این خانه سازندگی نقش مهمی در  آینده ی این مرز و بوم برعهده دارند که باید همواره دانش آموزان را به اخلاق حسنه، تلاش برای کسب تعلیم و تربیت و جهد برای پیشرفت کشورمان تشویق کنند. 

اینجانب به نمایندگی از طرف اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تمامی معلمان والامقام شهید این مرز و بوم، این روز بزرگ را به تمامی معلمین گرانقدر و اساتید فرهیخته حوزه و دانشگاه در ایران اسلامی، بویژه شهرستان بجنورد تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را در راه اعتلای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از رهنمودهای گهربار امام راحل و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  از درگاه خداوند متعال خواستارم.

جمشید عین بیگی
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت