امروز : یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بجنورد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بجنورد

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بجنورد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بجنورد

دیدار با حجت السلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بجنورد بمناسبت 9 اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد ، مهندس کشمیری شهردار بجنورد معاونین شهرداری بجنورد در محل دفتر امام جمعه بجنورد برگزار گردید.

جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار بجنورد در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته در حوزه های مدیریت شهری و تدوین سند چشم انداز بیست ساله راهبردی و عملیاتی شهر و شهرداری بجنورد را بیان داشتند. 

در این دیدار امام جمعه بجنورد ضمن تبریک سالروز شوراهای اسلامی شهر گفت : با توجه به گستره خدمات شهرداری بجنورد بیشترین رضایت مندی و نارضایتی مردم در حوزه مدیریت شهری است و  برای رضایت بیشتر مردم و همچنین تزریق امید در جامعه بیشترین کارها باید انجام گیرد و اطلاع رسانی شود.

حجت السلام والمسلمین نوری با ایجاد اولویت برای در نظر گرفتن ساخت مساجد در مناطق و محلات در حال توسعه  شهری بر رصد، هدایت، راهبری و استفاده از راهکارهای قانونی و ظرفیت های موجود در حوزه مدیریت شهری برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

امام جمعه بجنورد با توصیه بر پیگیری امورات تا حصول نتیجه، خطر کردن در کارهای بزرگ و پرحاشیه را برای مردم ارزشمند بیان داشت و افزود با توجه به حضور نمایندگان از احزاب و قشرهای مختلف و با سلیقه های و نظرات متفاوت که اختلاف نظر و رای در آن طبیعی است و باید بپذیریم و پشت تصمیم های که چه مخالف یا موافق بودیم باشیم و این قاعده شورایی است. 

ایشان در پایان با اشاره به درخواست های مردم خواستار پیگیری احداث میدان میوه و تره بار، تعیین تکلیف زمین های مشخص شده برای احداث مسجد در محلات و معرفی  فرهیختگان استان و بجنورد در سطح شهر و مبادی ورودی شد. 
    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت