امروز : یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403

پیام تبریک ریاست شورای اسلامی شهر بجنورد بمناسبت 9 اردیبهشت روز شوراهای اسلامی شهر و روستا

پیام تبریک ریاست شورای اسلامی شهر بجنورد بمناسبت 9 اردیبهشت روز شوراهای اسلامی شهر و روستا

بسم الله الرحمن الرحیم

و امرهم شوری بینهم

مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است.
 
نهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراهای اسلامی نقطه عطف مشارکت مردم در اداره امور جامعه و نمادی از وحدت و مشارکت  مردم در آبادانی و تسهیل روند اجرای برنامه های مدیریت شهری است. بدون شک همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عامل اساسی در استمرار آن بوده است و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم می توانند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد میهن عزیز اسلامی مان داشته باشند.

  اینجانب اين روز را به همه ی همکارانم در شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور که با وظيفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می نمايـند تبـريک و تهـنيت عرض می نمايم و از خداوند سبحان توفیق خدمت رسانی وسيع، اهتمام به پیشرفت و توسعه عمرانی و فرهنگی شـهرها و روسـتا های ایـران عـزیز را برای همه اعـضای شــوراهای اسلامی شهر و روستـا را در سالی که به فرمـایش رهبـر فـرزانه انقـلاب امـام خامنـه ای ( مدظله العالی ) مـزین به شعـار  (( جهش تولید با مشارکت مردم )) شده است مسالت دارم.  

جمشید عین بیگی
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد
    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت