امروز : دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403

یکصد و شصت و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

یکصد و شصت و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

یکصد و شصت و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، مهندس کشمیری شهردار بجنورد و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و یاد وخاطره شهداء و امام راحل بویژه شهداء اخیر سرداران سپاه قدس در ساختمان کنسولگری ایران، فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به همه ارتشیان دلاور و مکتبی و انقلابی تبریک عرض نمود. 

ایشان در ادامه با اشاره به عملیات وعده صادق این عملیات را غرور آفرین توصیف کرد و بیان داشت این عملیات بی نظیر در پاسخ به جنایات رژیم جعلی صهیونیستی قلب همه مسلمین و مظلومین را شاد و روشن کرد و مرحمی بر دردهای مردم غزه و التیام بر دل و جان کودکان فلسطینی شد. 

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از پاسداران و حافظین انقلاب گفت امروز شاهد جایگاه حق در مسیر واقعی با تدبیر رهبری فرزانه و آگاه هستیم و باید قدردان این عزت و اقتدار و امنیت که به برکت خون شهداء خداوند به این مملکت عنایت شده است باشیم 

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در پایان از مجموعه اقدامات شهرداری بجنورد در برخورد قانونی با رفع سد معبر در معابر پرتردد تقدیر و تشکر نمود و خواستار ادامه اقدامات در همه حوزه ها جهت حفظ حقوق و منافع شهروندان شد. 

مهندس کشمیری شهردار بجنورد در این جلسه گزارشی از اقدامات شهرداری بجنورد در طرح رفع سد معابر در نقاط پر تردد شهر ارائه کرد و این مجموعه اقدامات را در حفظ حریم معابر و حقوق شهروندان توصیف کرد و از ادامه این طرح در مراحل بعدی با همکاری و همراهی دستگاه های مرتبط در معابر اصلی و پر تردد خبر داد. 

مهندس سید محسن موسوی عضو هیات رئیسه در این جلسه به رعایت انضباط شهری تاکید کرد و گفت انضباط شهری محدود به رفع سد معابر نباید باشد و مباحثی شامل اغتشاشات بصری و شنوایی و... نیز باید مورد توجه باشد. 

وی در ادامه افزود مبادی ورودی شهر نیازمند ساماندهی می باشد و مواردی شامل تابلوهای تبلیغاتی، علائم راهنمایی و رانندگی، مقررات ساختمانی در مبحث 20 و فضاهای که در اختیار شهرداری است را نیز در این طرح باید مورد توجه قرار داد. 

در ادامه نسبت به قرائت نامه های رسیده، گزارش صورتجلسه هیات تطبیق فرمانداری شهرستان بجنورد، مصوبات کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر بجنورد و مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری بجنورد اقدام که پس از بحث و تبادل نظر و مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به صورتجلسه کمیسیون ماده 14 اجاره ملک کنار بیمارستان امام رضا (ع) و اجاره مغازه جنب ایستگاه آتش نشانی و لایحه ارسالی برنامه راهبردی شهر و شهرداری بجنورد اشاره کرد 

شایان ذکر است یکصد شصت و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در دو بخش و بصورت علنی و غیر علنی برگزار گردید 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت