امروز : شنبه, 06 مرداد 1403

یکصد و پنجاه و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

یکصد و پنجاه و ششمین جلسه رسمي شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

یکصد و پنجاه و ششمين جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، مهندس کشمیری شهردار بجنورد، معاونین و مدیران مناطق و روئسای سازمان های تابعه شهرداری بجنورد و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء و امام راحل، ماه مبارک رمضان را ماه ضیافت الله توصیف کرد و بیان داشت ماه رمضان کریم ماه برکت، نعمت و استغفار است و خدا را شکر گذاریم که توفیق درک این ماه را بما عطا نموده و در این شب های و شب های قدر برای حاجات و نیازهای همه مردم بخصوص بزرگترین حاجت مسلمین فرج منجی عالم حضرت بقیه الله الاعظم (عج) دعاگو خواهیم بود. 

ایشان در ادامه از زحمات و تلاش های شبانه روزی شهردار بجنورد و مجموعه شهرداری در طول یک سال خدمات رسانی و خدمتگذاری در تمامی حوزه های مدیریت شهری بویژه برنامه های پایان سال تقدیر و تشکر نمود. 

در ادامه جلسه و به رسم یاد بود و تقدیر و تشکر لوح تقدیر، یک جلد نهج‌البلاغه و یک شاخه گل به شهردار و معاونین، مدیران مناطق و روئسای سازمان های تابعه شهرداری بجنورد توسط ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد اهدا گردید. 

  در ادامه نسبت به قرائت نامه های رسیده، مصوبات کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر بجنورد، صورتجلسه کمیسیون توافقات شهرداری بجنورد و نظریه هیات تطبیق فرمانداری شهرستان بجنورد اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به آگهی مزایده اجاره یک باب مغازه، صورتجلسه کمیسیون ماده 14 واگذاری زمین از بهارک قطعه شماره 14، پرداخت هزینه های ماموریت های شهردار و اجرای پارکینگ مجتمع گلدسنتر اشاره کرد. 

شایان ذکر است یکصد و پنجاه و ششمين جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در یک بخش و بصورت علنی برگزار گردید 
    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت