امروز : سه شنبه, 18 اردیبهشت 1403

یکصد و چهل و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

یکصد و چهل و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

یکصد و چهل و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، مهندس کشمیری شهردار بجنورد، طلایی معاون توسعه مدیریت و منابع، مهندس نیکبخت معاون عمران و امور زیر بنایی، مهندس شادکام معاون خدمات شهری، مهندس نوروزی رئیس سازمان سیما و منظر و پارک های شهری و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء و امام راحل سالروز وفات حضرت زینب کبری (س) را تسلیت و میلاد با سعادت امیر المومنین حضرت علی ابن ابیطالب (ع) روز پدر و پیشاپیش عید بزرگ مبعث پیامبر اکرم (ص) را تبریک عرض نمود. 

وی در ادامه فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی داشته و این ایام را یادآور مجاهدت های شهدای انقلاب و حضور مقتدرانه و سرنوشت ساز مردم با بصیرت و انقلابی توصیف کرد که تا به امروز همچنان در دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی صحنه ها همچنان حماسه سازی می کنند. 

ایشان در ادامه با اشاره به امانت داری پاکبان دستپاک خدمات شهری شهرداری بجنورد در زمان خدمت رسانی در محل کار، پاکبانان زحمتکش را دارای عزت نفس و کرامت توصیف کرد که جای تحسین و تجلیل دارد. 

احمد رضا یزدانی عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در نطق پیش از دستور ضمن ارائه گزارش جلسه شورای اسلامی شهر و شهرداری بجنورد با هیات تطبیق فرمانداری در خصوص مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری بجنورد، خواستار توجه بیشتر در حوزه عمرانی و بازگشایی معابر در منطقه ناظر آباد برای اجرای طرح فاضلاب شهری در این منطقه شد. 

وی در ادامه کمیسیون توافقات و کمیسیون طرح تفصیلی شهرداری بجنورد را یکی از منابع درآمد زای مهم برای شهرداری برشمرد و خواستار توجه و استفاده از کارشناسان متخصص در این حوزه شد. 

یزدانی در پایان از عملکرد اداره مهندسی و نظارت بر ساخت و سازهای شهرداری بجنورد گلایه کرد و گفت با توجه به گزارشات و گلایه مندی شهروندان در این حوزه نیازمند توجه و نظارت های بیشتری می باشد. 

در این جلسه پیشنهاد اصلاح ردیف بودجه در حوزه های عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز و زیباسازی در سال 1402 طرح و پس از بحث و تبادل نظر موافقین و مخالفین این پیشنهاد تصویب و مشکلات مجموعه سرای مهر و گرمخانه شهرداری بجنورد با حضور راهبر این مجموعه مورد بررسی قرار گرفت . 

مهندس کشمیری شهردار بجنورد در این جلسه از خاموشی ها گسترده در معابر شهری ابراز نگرانی کرد و گفت با توجه به دستورالعمل‌های کشوری جهت کاهش مصرف انرژی در فصل سرما شاهد خاموشی های گسترده در بلوارها، میادین، معابر و فضاهای باز عمومی هستیم که این امر باعث مشکلات زیادی برای شهروندان شده است حال آنکه در بعضی از شهرها در استان های همجوار این دستورالعمل اجرا نمی شود

در ادامه جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده، مصوبات کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر بجنورد، مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری بجنورد و هیات تطبیق فرمانداری شهرستان بجنورد اقدام که پس از بحث و تبادل نظر و مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به آگهی مزایده فروش وب خام و سرشاخه، آگهی اجاره یک باب مغازه در محل چهارراه مخابرات، گزارش مطالبات شهرداری بجنورد از دستگاه های اجرایی استان و صورتجلسه کمیسیون تجدید مزایده فروش قطعه زمین شماره اراضی بهارک اشاره کرد. 

در حاشیه این جلسه از پاکبان دستپاک عبدالله عطاپور به رسم امانتداری در زمان خدمت و خدمت رسانی در محل کار با لوحی  تقدیر و تجلیل شد. 

شایان ذکر است یکصد و چهل و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در یک بخش و بصورت علنی برگزار گردید.
    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت