امروز : دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403

شورای اسلامی شهر و شهرداری بجنورد میزبان کلاس اخلاق اداری

شورای اسلامی شهر و شهرداری بجنورد میزبان کلاس اخلاق اداری

کلاس آموزشی هفتگی اخلاق اداری با حضور حجت الاسلام و المسلمین شیخ رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بجنورد، جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، محمد باقر باقرپور فرماندار شهرستان بجنورد، مهندس کشمیری شهردار بجنورد، معاونین و مدیران شهرداری بجنورد، مدیران و مسئولان استانی و شهرستان در محل سالن همایش های شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

جمشید عین بیگی در ابتدای جلسه ضمن عرض خیر مقدم استفاده از آموزه های دینی در اخلاق و رفتار را مهم برشمرد و بیان داشت اگر به اخلاق اجتماعی و اداری توجه نشود، انسان در مسیر کار با مشکل مواجه خواهد شد و خطا در فعالیت های جمعی آسیب های جمعی هم به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین نوری مسئولین را به احتراز از تبعیض در محیط کاری توصیه کرد و گفت : تبعیض برازنده نیست اما در معرفی الگوی درست اخلاقی در  ایثار و فداکاری جامعه شهدا و ایثارگران این تبعیض پسندیده است.

نماینده ولی فقیه در استان ،  در ادامه به اخلاق برخورد با مراجعین اشاره کرد و گفت :  در واگذاری مسئولیتها ،  شایسته گزینی و تجربه گرایی افراد را در کنار صالح بودن و داشتن اخلاق حسنه مدنظر قرار داده و مبنای انتخاب افراد با اخلاق حسنه  و بلد به کار باشد.

امام جمعه بجنورد افزود: ما مکلفیم بر اساس دین صادق باشیم و محوریت خدمات ما نباید براساس گرایش سیاسی باشد .

حجت  الاسلام و المسلمین نوری در پایان ،  مدیران را بر حفظ ارامش در وقوع بحران توصیه کرد و گفت :  در انتخاب مشاورین و مدیران زیر مجموعه ،  به تدین و دینداری و قدرت"  نه گفتن " و مشاوره درست در جلوگیری از تصمیمات اشتباه مدیریت ارشد را یک امتیاز محسوب کنید.

شایان ذکر است این کلاس آموزشی به میزبانی شورای اسلامی شهر و شهرداری بجنورد در محل سالن همایش های شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.
    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت