امروز : دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403

یکصد و چهل و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

یکصد و چهل و ششمين جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

یکصد و چهل و ششمين جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، مهندس کشمیری شهردار بجنورد و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء، امام راحل و بویژه شهدای پاک  حادثه تروریستی کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند و با تسلیت به مردم خون گرم و ولایت مدار کرمان و خانواده های معظم شهداء، این جنایت تروریستی را محکوم نمود.

ایشان در ادامه افزود مطمئناً این جنایت ضد ملی که برای انتقام از حضور مقتدرانه ملت بزرگ و دشمن شکن ایران در پیشرفت و اقتدار در همه عرصه ها و پیروزی های مکرر جبهه مقاومت و شکست های مفتضحانه رژیم جعلی صهیونیستی با هدایت سرویس های جاسوسی استکبار اجرا گردید نه تنها در اراده راسخ ملت یکپارچه ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت خللی وارد نمی کند که عزم ملی را برای مبارزه بی امان با تروریسم و دشمنان این مرز و بوم راسخ تر از همیشه خواهد کرد و راه و مکتب شهید سلیمانی پر فروغ تر از گذشته توسط یارانش ادامه خواهد داشت.  

عین بیگی در ادامه با یاد و خاطره شهداء انقلاب، فرارسیدن سالروز قیام خونین قم را گرامیداشت و پیشاپیش فرا رسیدن حلول ماه رجب و میلاد با سعادت امام محمد باقر (ع) را تبریک عرض نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در این جلسه از روئسا، اعضای کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر، شهردار و مجموعه شهرداری بجنورد در برگزاری جلسات کمیسیون ها و بررسی و پیگیری لوایح و مکاتبات تقدیر و تشکر نمود.

ایشان در پایان از برگزاری همایش نغمه سرایان اهل سنت در مدح پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و ائمه اطهار علیه السلام به میزبانی خراسان شمالی با حضور ادیبان و شاعران اهل سنت کشور در آینده نزدیک خبر داد.

در ادامه نسبت به قرائت نامه های رسیده، هیات تطبیق فرمانداری شهرستان بجنورد، مصوبات کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر و مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری بجنورد اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به کمیسیون تجدید مزایده اجاره مغازه جنب ایستگاه آتش نشانی، درخواست مصوبه تایید صاحبان امضا حساب های بانکی شهرداری بجنورد به قائم مقام شهردار و امور مالی در سازمان آرامستان ها، مکاتبه شورای عالی استان‌ها در خصوص انتخابات مجلس آینده در جهت بکار بستن همه ابزار و ساز و کارها در مسیر پر شور نمودن و حضور حداکثری ، مناقصه واگذاری رفت و روب قسمتی از منطقه یک به برنده مناقصه شرکت میلاد سازه خاوران و لایحه پیشنهادی اجاره کامیون های کمپرسی جهت استفاده در حوزه عمرانی اشاره کرد.

شایان ذکر است یکصد و چهل ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در یک بخش و بصورت علنی برگزار گردید.


    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت