امروز : دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403

پیام تسلیت شورای اسلامی شهر بجنورد درمحکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه و حمله به بیمارستان‌ها

پیام تسلیت شورای اسلامی شهر بجنورد درمحکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه و حمله به بیمارستان‌ها

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

(وَ ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیراً) 

با گذشت قریب به 75 سال از عمر نحس رژیم صهیونیستی ، وقاحت و انسان ستیزی این دولت نامشروع آپارتاید به جایی رسیده است که بمباران مراکز درمانی و بیمارستانی را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی بیش از 1000 نفر از مجروجین و کادردرمان و... را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

حال که دشمن صهیونیستی در میدان نبرد شکست مفتضحانه‌ای و غیر قابل ترمیمی از رزمندگان فلسطینی خورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند و با همان خوی وحشی و ددمنشانه، مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد است از این طریق آبروی از دست رفته خود را ترمیم نماید. 

رژیم صهیونیستی تا کنون از هیچ اشغالگری و ظلمی فروگذار نکرده است و همواره با استفاده از سانسور و رسانه ها در پی سرپوش گذاشتن بر جنایات خود بوده است. اما امروزه با حملات مکرر در چند روز اخیر به مراکز درمانی و بیمارستانی نوار غزه بیش از پیش در پوشاندن خوی حیوانی و ضد حقوق بشر خود ناتوان است.

شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن عرض تسلیت به ملت غیور و مبارز فلسطین و خانواده های داغدار شهدای جبهه مقاومت ، با حمایت قاطع از مقاومت و پایداری مومنانه ی مجاهدان فلسطینی و عملیات «طوفان الاقصی»،  از همه آزادگان و حق‌طلبان جهان به خصوص کشورهای مسلمان می‌خواهیم تا رسیدن به سرمنزل «فتح نهایی و آزادی قدس شریف » در همراهی و همدلی با ملت مظلوم فلسطین استوار و ثابت قدم باشند .

 

شورای اسلامی شهر بجنورد

 

 

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت