امروز : دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403

یکصد و سی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

یکصد و سی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

یکصد و سی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، مهندس کشمیری سرپرست شهرداری بجنورد و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

در ابتدای جلسه جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء و امام راحل بویژه شهداء محور مقاومت، عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و شکست مفتضحانه رژیم کودک کش صهیونیستی را به همه مسلمان و آزادی خواهان جهان تبریک عرض نمود

ایشان در ادامه ضمن گرامیداشت  هفته نیروی انتظامی، افتخار آفرینی جوانان قهرمان و ورزشکار خراسان شمالی در کسب مدال های رنگین و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران رادر عرصه میادین ورزشی و جهانی تبریک عرض نمود و تلاش های  پهلوان مصطفی دلیریان رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر بجنورد و شهرداری بجنورد در تدارک و برگزاری مراسم استقبال باشکوه از این قهرمانان تقدیر و تشکر نمود.

عین بیگی فرا رسیدن 19 مهرماه سالروز ورود تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) به خراسان شمالی را گرامی داشتند و خواستار پیگیری مدیران و مسئولان استانی برای تحقق کامل مصوبات رهبری در استان خراسان شمالی شد.

مهندس سید محسن موسوی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر بجنورد در نطق پیش از دستور با اشاره به اطلس سرمایه گذاری بر پیوست های جذب سرمایه گذاری منطقه ای با تاکید بر اشتغال آفرینی و تقویت بنیان های سرانه و نیاز شهری بجنورد در رقابت پذیری بر اقتصاد گردشگری و اقتصاد سلامت با رویکرد انحصاری و همچنین مولد سازی املاک شهری و ارتباط پذیری  در راستای بهبود شاخص های رفاه اجتماعی را خواستار شد.


مهندس علی اربابی نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در نطق پیش از دستور با تبریک عملیات پر افتخار طوفان الاقصی جبهه مقاومت بر لزوم بروز رسانی مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهری تاکید کرد و بیان داشت اقدامات خوبی در توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی داشته ایم و این نگاه زیرساختی در شورای اسلامی شهر بجنورد که با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری بجنورد محقق شده است جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه مرکز کنترل ترافیک را جزوه نیازمندی های اولویت دار شهر بجنورد دانست و خواستار بروزرسانی طرح مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهری بجنورد شد.

اربابی در قسمت دوم نطق خود از پیگیری روند توسعه زیرساختی ساختمان های سازگار با محیط زیست (ساختمان سبز) با حضور مشاور طرح و برگزاری جلسات طی روزهای پیش رو خبرداد و گفت این ساختمان ها با مشخصه صرفه جویی در انرژی و مبحث 19 می باشد که نیازمند راهکارهای راهبردی اجرایی و مشوق های از سوی مدیریت شهری و دستگاه های مرتبط می باشد.

در ادامه نسبت به قرائت نامه های رسیده، مصوبات کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر بجنورد و مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری بجنورد اقدام که پس از بحث و تبادل نظر و بررسی مواردی مصوب و صورتجلسه گردید.

شایان ذکر است یکصد و سی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در دو بخش و بصورت علنی و غیر علنی برگزار گردید.


    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت