امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

تفریغ بودجه سال 1401 شهرداری بجنورد و سازمان های تابعه تصویب شد

تفریغ بودجه سال 1401 شهرداری بجنورد و سازمان های تابعه تصویب شد

یکصد و سی و دومین جلسه رسمي شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، مهندس کشمیری سرپرست شهرداری بجنورد، مهندس موسوی مدیر املاک شهرداری بجنورد و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء و امام راحل بویژه شهدای نیروی انتظامی و آتش نشانی آغاز هفته نیروی انتظامی و روز آتش نشانی را گرامی داشتند.

ایشان در ادامه هفته وحدت و سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام را تبریک عرض نمود.

عین بیگی در ادامه گزارشی از سفر به تهران و دیدار با معاونین و مدیران کل وزارت کشور و رئیس سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های کشور جهت پیگیری مشکلات مدیریت شهری و حکم شهردار بجنورد ارائه نمود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از روئسا و اعضای کمیسیون های تخصصی در برگزاری جلسات و پیگیری مشکلات، از زحمات سرپرست شهرداری و مجموعه شهرداری بجنورد در آماده سازی سطح شهر بمناسبت آغاز سال تحصیلی نیز تشکر نمود.

مصطفی دلیریان رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر بجنورد در نطق پیش از دستور به اتفاقات خوب در ورزش استان اشاره نمود و درخشیدن ورزشکاران استان و کسب مدال های رنگین در مسابقات آسیایی هانگژو چین 2023 را افتخار آفرین بیان داشت.

ایشان کسب مقام قهرمانی و طلای رشته کوراش توسط جوان بجنوردی صادق آذرنگ و مدال نقره و نایب قهرمانی توسط مجید وحید بریمانلو را به همشهریان تبریک و خواستار برنامه ریزی جهت تدارک مراسم استقبال مناسبی برای این قهرمانان ورزشکار و خانواده هایشان شد.

یوسف مغروری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به گزارش شش ماهه دوم و دوازده ماهه سال 1401 و تفریغ بودجه سال 1401 شهرداری بجنورد و سازمان های تابعه گفت: کل بودجه مصوب شهرداری بجنورد برای سال ۱۴۰۱ حدود ۷۲۴ میلیارد تومان بود که ۹۵ درصد از آن معادل ۶۸۵ میلیارد تومان محقق شد.

وی افزود: ۵۴۴ میلیارد تومان از این میزان صرف هزینه‌ها شده است که ۱۴۰ میلیارد تومان مازاد درآمد نیز در آن وجود داشت که به بودجه ۱۴۰۲ شهرداری بجنورد منتقل شد.

ایشان تاکید کرد: ۴۰ درصد از هزینه‌های شهرداری بجنورد طی بودجه سال گذشته معادل ۲۱۸ میلیارد تومان صرف هزینه‌های جاری و ۶۰ درصد از هزینه‌ها معادل حدود ۳۲۶ میلیارد تومان نیز در قسمت عمران و تملک دارایی هزینه شده است.

در ادامه نسبت به قرائت نامه ای رسیده، هیات تطبیق فرمانداری بجنورد، مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری بجنورد و مصوبات کمیسیون های تخصصی اقدام که پس از بحث و تبادل نظر و بررسی مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به صورتجلسه مزایده فروش ملک در خیابان فلسطین، درخواست شرکت تعاونی مسکن عدالت کارمندان دادگستری خراسان شمالی، تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی، آگهی مزایده اجاره محل نصب تلویزیون شهری، تفاهم نامه بنیاد زائر،گزارش شش ماهه دوم و دوازده ماهه سال 1401 شهرداری بجنورد و سازمان های تابعه و تفریغ بودجه سال 1401 شهرداری بجنورد و سازمان های تابعه اشاره کرد.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت