امروز : شنبه, 06 مرداد 1403

مهندس محمد علی کشمیری بعنوان شهردار بجنورد انتخاب گردید

مهندس محمد علی کشمیری بعنوان شهردار بجنورد انتخاب گردید

یکصد و بیست و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ،اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء، امام راحل و شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر آغاز هفته دولت و همچنین روز پزشک را گرامی داشتند.

ایشان در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در فرایند انتخاب شهردار اشاره و عنوان کرد : پس از استعفای شهردار سابق ، شروع انتخاب شهردار به عنوان اولویت اول ما قرار گرفت و با انتصاب سرپرست تلاش کردیم تا خللی در امور وارد نیاید .

رئیس شورای اسلامی ادامه داد : با تدوین شاخص‌ها ، سرانجام با اجماع آرای اعضاء به مولفه‌های مشترکی در فرآیند انتخاب شهردار رسیدیم که از آن جمله احراز امتیاز در تعهد ، بومی ، آشنا به مدیریت شهری ، تعامل گرایی ، داشتن روحیه جهادی ، شایسته سالاری و توجه به ظرفیت انسانی مد نظر  قرار گرفت .

مهندس اربابی نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد توجه به جذب اعتبارات ملی را از برجسته‌ترین توانمندی‌های فردی نام برد و گفت : توقع ما در جامعیت و اشراف داشتن به کل امور شهر است .

مهندس سید محسن موسوی عضو هیات رئیسه نیز گفت : تنها یک مصوبه اجرایی از ۴۹۱ مصوبه در حوزه سرمایه گذاری را ضعف بزرگی میدانیم  و باید با خروج از روزمرگی به اجرای پروژه‌های شاخص توجه ویژه داشت.

  در بخش دوم جلسه و رای گیری نهایی ، مهندس محمد علی کشمیری با احراز ۸ رای مقابل دو کاندید دیگر ( مهندس علی کاظمی _ مهندس منصور درتومی ) موفق به رای اعتماد شورای شهر و بعنوان شهردار بجنورد انتخاب شد.

شایان ذکر است یکصد و بیست و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در دو بخش و بصورت علنی برگزار گردید.


    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت