امروز : سه شنبه, 18 اردیبهشت 1403

یکصد و بیست و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

یکصد و بیست و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

یکصد و بیست و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور مهندس علی اربابی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ، اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس کشمیری سرپرست شهرداری بجنورد در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

مهندس علی اربابی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء وامام راحل فرا رسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش را تسلیت عرض نموده و مناسبت های هفته را نیز گرامی داشتند.

مهندس سید محسن موسوی رئیس مرکز آموزش ، پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر در نطق پیش از دستور در پیشنهاد به شهرداری بجنورد با عنوان تبیین جایزه بزرگ بجنورد شناسی در راستای بجنورد شناسی و ارتقای جایگاه شهر و پاسداشت از صاحبان نظر و اندیشه که در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، ادبی، علمی، اقتصادی، شهر سازی  اقداماتی شایسته داشته اند خواستار تعریف لایحه عملیاتی شد.

ایشان این ظرفیت را امکانی برای برندینگ شهری، تقویت اقتصاد و گردشگری شهری دانست.

اعظــم السادات افشین فر رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر در نطق پیش از دستور از ارائه طرحی برای تسهیل امور شهروندان و مراجعان به شهرداری خبر داد و گفت بدهکاران به شهرداری بابت رسیدگی به پروندها طبق آيين نامه باید از بدهکار و ضامنین چک اخذ گردد که در این طرح با توجه به اجرای چک صیادی در کشور و به جهت تسهیل در امورات از بدهکار فقط چک اخذ گردد.

ایشان در ادامه به روند پیگیری و رسیدگی مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری اشاره کرد و بیان داشت در بعضی موارد پرونده‌های قبل از توافق و اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر به کمیسیون ماده پنج ارجاع شده است که تخلف می باشد و لازم به پیگیری  می باشد.

احمد رضا یزدانی رئیس کمیسیون حقوقی نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر بجنورد از وضعیت اجرای طرح ساماندهی دست فروشان در محل پارکینگ ابراز گلایه نمود و خواستار پیگیری و ساماندهی شد.

ایشان همچنین خواستار ارائه پیشنهادات اعضای شورای اسلامی شهر در قالب طرح و تصویب در صحن علنی شورای اسلامی شهر شد.

در ادامه نسبت به قرائت نامه های رسیده ، مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری ، هیات تطبیق فرمانداری و مصوبات کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر بجنورد اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی شامل نحوه واگذاری استخر شهروند و مجوز احداث میدان میوه و تره بار مصوب و صورتجلسه گردید.

شایان ذکر است یکصد و بیست و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در یک بخش و بصورت علنی برگزار گردید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت