امروز : سه شنبه, 18 اردیبهشت 1403

آیین معارفه سرپرست شهرداری بجنورد برگزار شد

 آیین معارفه سرپرست شهرداری بجنورد برگزار شد

آیین معارفه سرپرست شهرداری بجنورد با حضور مهندس علی اربابی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد ، مهندس محمد علی کشمیری سرپرست شهرداری بجنورد ، معاونین ، مدیران و روئسای سازمانهای تابعه شهرداری بجنورد در محل سالن همايش شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

در ابتدای مراسم مهندس اربابی نایب رییس شورای اسلامی شهر اقدام جمعی شورا در تغییر مدیریت را تاکید بر تغییر وضعیت موجود و بهبود عملکرد شهرداری برشمرد و گفت : معتقدیم موفقیت مدیران در گرو تعامل با پرسنل است و امیدواریم با تکیه بر تجارب و تخصص و جایگاه قابل اعتماد و پایگاه مردمی که مهندس کشمیری در شهرداری و شهر دارند شروعی بر کیفیت دهی به خدمات برای عموم شهروندان باشد.

احمد رضا یزدانی رییس کمیسون حقوقی نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر در این مراسم گفت : متاسفانه خروجی کار شهرداری رضایت شورا را جلب نمی کرد ، لذا با تصمیم گروهی با استعفای مهندس حمیدی موافقت و مهندس کشمیری را با سابقه ارزشمندی که دارند بعنوان سرپرست انتخاب کردیم و توصیه اول ما در کنار سرعت دادن به خدمات عمرانی ، توجه به پرداخت حق و حقوق پرسنل است.

مهدی معلم عضو  هیات رئیسه شورای اسلامی شهر نیز با آرزوی افزایش تعاملات و اهتمام به رفع مطالبات عمومی ، تحقق مصوبات شورای اسلامی شهر در بهبود معیشت و رفاهیات پرسنل را برای استفاده رایگان از زائرسرا به مدت ۲۰ سال و عدالت محوری در پرداخت حقوق پرسنل خواستار شد.

یوسف مغروری رئیس کمیسیون برنامه بودجه و سرمايه گذاري شورای اسلامی شهر بجنورد نیز با ذکر اینکه مهندس کشمیری انتخاب و حمایت 100 درصدی اعضای شورای شهر را داراست ، گفت: امیدواریم بهترین عملکرد را داشته باشید و سطح ارائه خدمات گسترش پیدا کند.

مهندس کشمیری سرپرست شهرداری بجنورد با قدردانی از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر در واگذاری مسئولیت ، تقارن عید مبارک غدیر با روز ملی شهرداری ها را منشا برکت دانست و گفت: شهرداری از جمله دستگاههایی است که خدماتش درافزایش کیفیت زندگی شهروندان نقش مهمی ایفا می کند و انشا الله که در سایه تدبیر و هماهنگی و تصمیمات مدیریتی با تعامل پرسنل زحمتکش شهرداری بتوانیم در کسب رضایت بیشتر شهروندان گام برداریم.

  کشمیری ادامه داد: معتقدم اگر گستره خدمات ما با دغدغه و مطالبات مردم هم سو نباشد ، براورد مثبت نخواهد داشت لذا با درخواست از همکارانم برای احصای نیازمندی های مبتنی بر خواست شهروندان انشا الله گامهایی را در مدت اجرای مسئولیتم در راس اهداف کار قرار خواهم داد.

درپایان این مراسم ، حکم سرپرست شهرداری بجنورد توسط نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد به مهندس کشمیری تقدیم شد.


    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت