امروز : سه شنبه, 18 اردیبهشت 1403

جلسه فوق العاده رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد

 جلسه فوق العاده رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد

  جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد بصورت فوق العاده با حضور  جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، اعضای شورای اسلامی شهر ، دکتر براتی زاده معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان ، دکتر حسنی مشاور کارگروه شهرسازی هيات علمی دانشگاه بجنورد ، حکمتی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی ، مهندس جواد حمیدی راوری شهردار بجنورد و نماینده دفتر فنی استانداری خراسان شمالی در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

 جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء و امام راحل ،  فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) روز دختر و آغاز دهه کرامت را تبریک عرض نمود.

 رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد از زحمات همه اعضای شورای اسلامی در برگزاری جلسات کارشناسی جانمایی مکان احداث بیمارستان 320 تختخوابی فوق تخصصی زنان و کودکان و دکتر حسنی مدیر کارگروه شهرسازی هیات علمی دانشگاه بجنورد تقدیر و تشکر نمود.

 ایشان از برگزاری چندین جلسه کمیسیون های تخصصی و فوق العاده رسمی برای به نتیجه رسیدن مکان احداث بیمارستان خبر داد و گفت تمام تلاش مان را در خصوص گره گشایی و انتخاب مکانی کارشناسی شده مطابق با معیارهای فنی و علمی انجام داده ایم و در این جلسه جمع بندی و مکان های پیشنهادی را جهت بررسی و نتیجه نهایی به دانشگاه علوم پزشکی استان ارائه خواهیم کرد.

 در ادامه جلسه دکتر حسنی مدیر کارگروه شهرسازی هیات علمی دانشگاه بجنورد گزارشی از مکان های کارشناسی شده مطابق با معیارهای فنی و علمی ارائه نمودند.

 ایشان در این گزارش بیان داشت : در جلسات تخصصی 12 مکان منطبق با معیار های دانشگاه علوم پزشکی جهت ساخت بیمارستان بررسی شد بود و در نهایت به سه مکان پیشنهادی رسیدم که سه مکان امکان اجرای پروژه را دارا می باشد.

 وی در ادامه گفت در خصوص مکان پیشنهادی بیمارستان امام رضا (ع) و شهرداری منطقه یک با توجه به قرار گرفتن در حریم میراث فرهنگی ، مشکل سطح اشغال ، محدودیت ارتفاع و وجود 12 قطعه شخصی در این مکان امکان اجرای پروژه با معیارهای فنی دانشگاه علوم پزشکی امکان پذیر نیست.

 مهندس علی اربابی نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد اجرای پروژه احداث بیمارستان را پروژه ای مهم برای استان دانست و گفت برای نتیجه گیری و انتخاب مکان پس از بررسی های فنی و علمی در جلسات مختلف نیازمند حضور مدیران دستگاه های مرتبط بودیم که عدم حضورشان در جلسه جای گلایه دارد.

 ایشان در ادامه با اشاره به طرح های توسعه گردشگری مفخم و طرح توسعه حرم مطهر امام زاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) مکان پیشنهادی بیمارستان امام رضا (ع) و شهرداری منطقه یک را از لحاظ فنی و شرعی با توجه به طرح مطالعاتی و مشکلات موجود غیر قابل اجرا بیان داشت.

 دکتر براتی زاده معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی هدف برگزاری جلسات را برای بهرمندی و نفع مردم دانست و گفت : شورای اسلامی شهر و شهرداری بجنورد را در کنار خودمان می دانیم و توجه ای به مطالب انتشاری در فضای مجازی نداریم ، هدف همه ما رسیدن به نتیجه ای برای اجرای پروژه احداث بیمارستان فوق تخصصی زنان و کودکان است که مردم استان از این پروژه بهرمند شوند.

 ایشان در ادامه گزارشی از اقدامات و پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی استان در جذب اعتبار برای اجرای پروژه احداث بیمارستان ارائه نمود و گفت مکان های پیشنهادی برای اجرای پروژه نیازمند تائیدیه کارشناسان وزارت بهداشت می باشد.

 مهندس جواد حمیدی راوری شهردار بجنورد در این جلسه گفت با مکان های پیشنهادی منطبق با معیارهای فنی و علمی و کارشناسی شده موافق هستیم ولی نگاه توسعه پروژه ها در آینده را نیز باید مد نظر داشت.

 ایشان ادامه دادند برای بهرمندی و  نفع مردم در همه کارها ما استقبال می کنیم و تمام تلاش و همکاری و همراهی را با دیگر دستگاه ها خواهیم داشت.

 مهندس سید محسن موسوی رئیس مرکز آموزش و پژوهش های شورای اسلامی شهر بجنورد برندینگ پزشکی را تاثیر گذار در اقتصاد شهری دانست و بیان داشت باید نگاهمان به این موضوع نگاه کلان باشد و همه جوانب را بصورت فنی و علمی در نظر داشته باشیم.


 اعظم السادات افشین فر رئیس کمیته بانوان و خانواده  شورای اسلامی شهر بجنورد در این جلسه گفت نگاه مدیریت شهری در انتخاب مکان نگاه شهرسازی و فنی است ، ساخت بیمارستان برای همه ما مهم است ولی مهم تر از همه مکان اجرای پروژه است که برای همه مردم قابل دسترسی باشد.


 ایشان در ادامه افزود: داشته هایمان را در طبق اخلاص و بهرمندی مردم ارائه می کنیم ولی برای رسیدن به نتیجه نهایی نیازمند همراهی ، همکاری و نزدیکی نگاه های دستگاه های مرتبط در اجرای این پروژه می باشد.

 جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت ما تابع نظرات کارشناسی هستیم و برای نتیجه گیری مکان انتخابی جلسات متعددی با حضور کارشناسان و مدیران برگزار شده است و برای نفع و بهرمندی مردم از این پروژه تمام تلاش و همکاری و همراهی را داشته و خواهیم داشت.

 شایان ذکر است جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر بجنورد در دو بخش و بصورت غیر علنی برگزار گردید.


    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت