امروز : یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403

یکصد و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد

یکصد و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد

 یکصد و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور  جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، اعضای شورای اسلامی شهر، مهندس جواد حمیدی راوری شهردار بجنورد و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

 جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء و امام راحل ، فرا رسیدن لیالی قدر و شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) را تسلیت عرض نمود.

 رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد پیشاپیش فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس را گرامی داشتند و از عموم مردم جهت شرکت در این راهپیمائی استکبار ستیز دعوت نمودند.

 ایشان در ادامه از زحمات و تلاش های اعضای شورای اسلامی شهر در برگزاری کمیسیون های تخصصی و حضور مدیران و معاونین مجموعه شهرداری بجنورد در جلسات برای رفع مشکلات و پیشرفت و توسعه شهر تقدیر و تشکر و نمود.

 عین بیگی در ادامه با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی کوراش کشور در مرکز استان خراسان شمالی از زحمات و تلاش های شبانه روزی آقای مصطفی دلیران رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر بجنورد تقدیر و تشکر نمود.

 در ادامه جلسه نسبت به قرائت مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری و کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب وصورتجلسه گردید که می توان به صورتجلسه مزایده اجاره تابلو های تبلیغاتی سطح شهر ( تابلو های کنار دیوار – استرابورد ) و صورتجلسه مزایده فروش یک قطعه زمین در محله آذرنگ خیابان معراج اشاره کرد.

 احمد رضا یزدانی رئیس کمیسیون حقوقی نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر با اشاره به صورتجلسات برگزاری مزایده ها و مناقصات شهرداری بجنورد از روند اطلاع رسانی این مهم گلایه نمود و گفت نیاز است زمان بارگذاری مزایده ها و مناقصات شهرداری بجنورد در سامانه ستاد بصورت عمومی اطلاع رسانی گردد تا متقاضیان و شرکت کنندگان در این خصوص مطلع و شرکت نمایند.

 یوسف مغروری عضور هیات رئیسه شورای اسلامی شهر بجنورد برگزاری مناقصات و مزایده ها در سامانه ستاد را باعث شفافیت و فساد گریزی سیستم اداری دانست و گفت: روند اطلاع  رسانی عمومی برای شرکت کنندگان نیازمند اصلاح و برنامه ریزی بیشتری می باشد.

 مهرداد رحمتی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر بجنورد نیز خواستار ارسال یک رونوشت در زمان بارگذاری مناقصات و مزایده ها شهردای بجنورد در سامانه ستاد به شورای اسلامی شهر بجنورد شد.

 مهندس علی اربابی نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن تائید صحبت های اعضای شورای اسلامی شهر بر روند اصلاح و نحوه اطلاع رسانی عمومی تاکید کرد.

 مهندس جواد حمیدی راوری شهردار بجنورد در این خصوص گفت : طبق قانون آگهی های مزایدها و مناقصات باید در سامانه ستاد بارگذاری و جهت اطلاع رسانی از طریق روزنامه های کثیر الانتشار باید اقدام گردد که ضمن انجام همه این موارد در پرتال و سامانه های اطلاع رسانی شهرداری بجنورد نیز بارگذاری و اطلاع رسانی می شود.

 

 شایان ذکر است یکصد و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در دو بخش و بصورت علنی و غیر علنی برگزار گردید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت