امروز : یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بجنورد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بجنورد

 دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بجنورد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بجنورد

  دیدار با حجت السلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بجنورد در سال جدید با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد ، مهندس حمیدی راوری شهردار بجنورد و جمعی از مدیران و معاونین شهرداری در محل دفتر امام جمعه بجنورد برگزار گردید.

 اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بجنورد در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الله، گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته  در حوزه های مدیریت شهری شامل عمرانی ، ترافیک، سرمایه گذاری، شهرسازی، شهر هوشمند،، فرهنگی اجتماعی ،جذب اعتبارات دولتی، تجاری سازی املاک،خرید خودروی نردبان آتش نشانی و اتوبوس های خطوط واحد را بیان داشتند.

 در این دیدار امام جمعه بجنورد ضمن تبریک سال نو و بهار قرآن ضمن  تشکر از زحمات حوزه فرهنگی و تبلیغات محیطی شهرداری بجنورد در مناسبت ها  گفت : بیشترین رضایت مندی و نارضایتی  مردم در حوزه مدیریت شهری است و  برای رضایت بیشتر مردم و همچنین تزریق امید در جامعه بیشترین کارها باید در این حوزه انجام گیرد و اطلاع رسانی شود.

  حجت السلام والمسلمین نوری با تاکید بر در نظر گرفتن ساخت مساجد در مناطق و محلات در حال توسعه  شهری گفت : با توجه به گستردگی خدمات و کمبود منابع  پروژه ها را بر مبنای نیازهای مناطق اولویت بندی برنامه ریزی و اجرا کنید .

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت