امروز : یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403

اولین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در سال 1402 برگزار شد

 اولین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در سال 1402 برگزار شد

  یکصدمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد  و اولین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در سال 1402 با حضور  جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، اعضای شورای اسلامی شهر، مهندس جواد حمیدی راوری شهردار ، محسن روشن ضمیر معاون توسعه مدیریت و منابع و کارشناسان شهرداری بجنورد در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

 جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء و امام راحل ، سال نو و همچنین فرارسیدن بهار قرآن را تبریک و تهنیت عرض نمود.

 ایشان در ادامه از زحمات و تلاش های مجموعه شهرداری در زیباسازی و مناسب سازی شهر بجنورد در آغاز سال جدید تقدیر و تشکر و نمود.

 عین بیگی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب برای تحقق شعار سال 1402 خواستار برنامه ریزی و برگزاری جلسات تخصصی ، تلاش و پیگیری بیشتر در امر خدمات رسانی ، توسعه و پیشرفت شهر بجنورد  در سال جدید شد.

 وی همچنین فرا رسیدن 12 فروردین  سالروز تاسیس جمهوری اسلامی ایران  را گرامی داشتند.

 در ابتدای جلسه سرکار خانم اعظم السادات افشین فر رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن تبریک سال نو قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان با اشاره به به سخنان رهبر معظم انقلاب و تاکید بر  مهار تورم ، جلو گیری از تضییع بیت المال را امر موثر در این مهم دانست و خواستار ارسال لیست بدهکاران شهرداری تا پایان سال 1401 به شورای اسلامی شهر بجنورد شد.

 ایشان در ادامه در خصوص جابجایی پرسنل و کارمندان در پایان سال نیز ابراز گلایه نمود.

 عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد جابجایی و انتقال پرسنل و کارمندان را رویه قانونی و شیوه معمول هر سازمان دانست گفت در این خصوص هیچ نظر و سفارشی از سوی شورای اسلامی شهر نبوده است.

 مهندس جواد حمیدی راوری شهردار بجنورد در خصوص جابجای و انتقال کارکنان در پست های جدید گفت : ابلاغ و جابجایی کارکنان در هر سازمانی طبق نظر مدیران و به جهت بهره بری و استفاده بهتر از تجربیات کارمندان انجام می پذیرد و هیچ گونه منع قانونی در این خصوص وجود ندارد

 مهندس سید محسن موسوی رئیس  آموزش و پژوهش های شورای اسلامی شهر بجنورد با تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادت در ماه ضیافت الله ، با اشاره به سخنان رهبر مقام معظم رهبری و شعار سال 1402 رشد تولید را دراقتصاد پایدار شهرداریها مولد سازی دانست و خواستار ارائه گزارشی تحلیلی جامع از تولیدات و درآمد های شهرداری بجنورد در سال گذشته شد.

 ایشان سرمایه گذاری را در کنار تولید الزامی بیان داشت و خواستار برنامه ریزی و ترسیم افق یکساله سرمایه گذاری مدیریت شهری در سال جدید شد.

 در ادامه نسبت به قرائت نامه های رسیده ، هیات تطبیق فرمانداری بجنورد  اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به اصلاح بندهای ایراد گرفته شده هیات تطبیق در دفترچه پیشنهادی تعرفه بهاء خدمات شهرداری بجنورد و سازمان های تابع در سال 1402 ، کارشناسی زمین موضوع دی کلینیک و درخواست شرکت کیش اوریناک اشاره نمود.

 شایان ذکر است یکصد ومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد بصورت علنی و در یک بخش برگزار گردید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت