امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

آخرین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در سال 1401 برگزار شد

 آخرین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در سال 1401 برگزار شد

 نود و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور  جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، اعضای شورای اسلامی شهر، مهندس جواد حمیدی راوری شهردار و شافعی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

 جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء و امام راحل ، از زحمات و تلاش های اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری بجنورد در سال 1401 تقدیر و تشکر نمود.

 ایشان در ادامه فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا را پیشاپیش تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از سلامتی و موفقیت و قبولی طاعات و عبادات را براي همه از خداوند منان خواستار شد.

 وی برگزاری این جلسه را نیز همچون جلسه فوق‌العاده قبل به جهت ارسال مصوبات شورای اسلامی جهت بررسی و تائید هیات تطبیق تا قبل از پایان سال اعلام نمود.

 در ادامه نسبت به قرائت نامه های رسیده ، مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری بجنورد و کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به لایحه پیشنهادی شهرداری بجنورد جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل بخش خصوصی و ده پرونده توافقات شهرداری بجنورد در کمیسیون توافقات در دو منطقه یک و دو اشاره کرد.

 شایان ذکر است نود و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد بصورت علنی و در یک بخش برگزار گردید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت