امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

نود و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد

نود و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد

 نود و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور  جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس جواد حمیدی راوری شهردار بجنورد در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

 جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء امام راحل  بویژه شهدای انقلاب اسلامی، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن  را گرامی داشتند و از عموم مردم با بصیرت و شهید پرور بجنورد برای حضور در راهپیمایی حماسه ساز روز 22 بهمن دعوت نمودند.

 ایشان همچنین فرا رسیدن سالروز وفات جانگداز حضرت زینب (س) را نیز تسلیت عرض نمودند.

 عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر22 بهمن ماه را فرصتی مغتنم برای تجدید عهد با امام شهیدان، رهبری معظم انقلاب و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت شرایط امروز انقلاب شرایطی خاصی است و حضور آگاهانه همه مردم در راهپیمایی حماسه ساز 22 بهمن پس از گذراندن روزهای سخت اغتشاشات که دشمنان با تمام قواه به میدان آمده بودند و به لطف و اراده الهی شکست خورده و نقشه های شوم آنان نقش بر آب شد مشت محکمی بر دهان دشمنان این مرز و بوم خواهد بود.

 در ابتدای جلسه و در نطق پیش از دستور مهدی معلم عضو هیات رئیسه خواستار گزارش شهردار در خصوص طرح توجیهی ، کاربری ملک در طرح های احداث بازارچه در محل پارکینگ شهرداری منطقه یک و همچنین رستوران در جنب بیمارستان امام رضا (ع) نبش چهارراه شد.

 اعظم السادات افشین فر رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه خواستار گزارش و پاسخ شهردار در خصوص گلایه مندی پرسنل نیروهای سازمان پسماند شهرداری بجنورد درعدم تبدیل وضعیت قرادادهای این سازمان طبق قول شهردار به پرسنل شد.

 ایشان همچنین در خصوص روند پیگیری پرونده ملکی چهارراه شهید صیاد شیرازی خواستار اظهار نظر شورای همتا با توجه به تراکم جمعیت و ترافیک منطقه  در جانمای ورودی پارکینگ این طرح شد.

 مهندس سید محسن موسوی رئیس مرکز آموزش و پژوهش های شورای اسلامی با اشاره به طرح پروژه چهارراه شهید صیاد شیرازی ، کاربری فرهنگی را در همه پروژها الزامی دانست و بیان داشت طبق دستورالعمل های طرح های ملی کشور  در جابجایی پادگان های نظامی از مرکز شهر ملک مذکور به کاربری فضای سبز و مکان عمومی تبدیل می شود.

 ایشان در ادامه خواستار توجه و دقت نظر بیشتر در خصوص محل جانمایی ورودی پارکینگ این طرح شد.


 یوسف مغروری عضو هیات رئیسه شورای اسلامی با اشاره به عدم بهره برداری و تخریب بنای ساخته شده با مبلغ حدودی 200 میلیون تومان در سال 98 با کاربری بازارچه میوه و تره بار در محل چهارراه بیمارستان امام رضا (ع)  خواستار گزارش شهردار شد.

 نفیسه اکبر زاده مدیر روابط عمومی شهرداری بجنورد در این جلسه و در پاسخ به سوال عضو شورای اسلامی علت تخریب بنای ساخته شده را در راستای اجرای طرح توسعه گردشگری مفخم بیان داشت .

 در ادامه نسبت به قرائت نامه های رسیده ، هیات تطبیق فرمانداری ، مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری بجنورد و کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به گزارش دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی در خصوص نتایج ارزیابی و عملکرد شهرداری های استان در سال 1400 و کسب مقام اول و عالی شهرداری بجنورد، گزارش وضعیت  شهربازی واقع در پارک شهروند و تخصیص زمین جهت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشور جهت احداث مجتمع خدماتی ، رفاهی و اقامتی در محل پارک دوبرار اشاره کرد.

 شایان ذکر است نود و یکمین جلسه رسمی در یک بخش و بصورت علنی برگزار گردید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت