امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

بازدید مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد از مجموعه تفریحی تجاری طلای سفید

بازدید مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد از مجموعه تفریحی تجاری طلای سفید

  بازدید مشترک ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهرداری از مجموعه تفریحی تجاری طلای سفید _ روند پیشرفت پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

 عین بیگی ؛  اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری را اعتبار استان توصیف کرد و گفت: موفقیت در اتمام پروژه‌های بزرگی از جمله مجموعه طلایی سفید می تواند  مایه دلگرمی سایر سرمایه‌گذاران و مشوقی برای جذب سرمایه گذاران جدید باشد.

 وی افزود : ارتقاء درجه شهرداری که به  تلاش دکتر حمیدی و مجموعه همکارانشان حاصل آمد نیز بر ضرورت توجه بیشتر به توسعه مدرن شهری تاکید دارد.

 مهندس حمیدی؛ شهردار بجنورد نیز ضمن تشکر از اقدامات به انجام رسیده گفت :اراده ما بر حل مشکل متمرکز است و هر خدمتی که به نفع شهر و شهروندان به انجام می رسد؛ مورد حمایت ما قرار دارد.

 شهردار افزود :مشکلات و موانع موجود تا بهره برداری کامل مجموعه نیازمند بررسی دقیق کارشناسی است که باید  در کمیسیون تخصصی سرمایه گذاری مطرح شود و یقین بدانید از همه راهکار های ممکن برای رفع مشکلات بهره خواهیم برد.

 احمد معظمی_ مدیر پروژه عظیم تفریحی تجاری طلای سفید ؛ضمن تشکر از قبول دعوت و با شرح گزارشی اجمالی از امکانات مجموعه _خواست تا مدیریت شورای اسلامی شهر و شهرداری در  حمایت از سرمایه گذاران ؛ زمینه‌ای را برای سهولت ایجاد مراکز تجاری در شهر فراهم آورند.

 وی افزود: اعتقاد و باور ما توسعه زیرساختی در شهر است و از اینکه سهمی در تغییر چهره مدرن شهری داریم ،  افتخار می‌کنیم .

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت