امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

اعضای هيات رئیسه و روئسای کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر بجنورد مشخص شد

 اعضای هيات رئیسه و روئسای کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر بجنورد مشخص شد.

 شصت و هفتمين جلسه رسمي شوراي اسلامي شهر بجنورد و اولین جلسه رسمی در سال دوم با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی ، اعضای شورای اسلامی شهر ، آزاده سرافراز علیرضا محمودی مظفر و اصحاب رسانه با موضوع ادامه برگزاری انتخابات هیات رئیسه، روئسای کمیسیون های تخصصی و نمایندگان شورای اسلامی شهر در کمیسیون ها و کمیته های ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان بجنورد در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

 عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهید والامقام،  امام راحل و بویژه شهدای آزاده، فرا رسیدن سالروز ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی را گرامیداشتند.

 ایشان آزادگان را شهدای زنده دانست که تا همیشه تاریخ نام و یادشان پابر جا است و شاخص‌های انقلاب را به عنوان خط مشی عملکرد فراروی مدیران دانست و بیان داشت برای آنچه که امروز داریم باید بدانیم مدیون چه عزیزانی هستیم .

 آزاده سرافراز علیرضا محمودی مظفر  که میهمان ویژه این جلسه بود ضمن ابراز گلایه از کم رنگ بودن عملکرد دستگاهای فرهنگی در انعکاس و انتشار خاطرات و روایت‌های آزادگان در دوران اسارت، با ادای دین به ساحت مقدس شهدا، ایثارگران و آزادگان، سختی دوران اسارت را به حادثه عصر عاشورا و کاروان اسرای کربلا تشبیه کرد ودر ادامه بخشی از خاطرات دوران اسارت را با ذکر روایتهایی از آزادگان نقل کرد.

 در ادامه جلسه ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی، با اهداء لوح و شاخه گل از مقام شامخ این آزاده سرافراز تجلیل بعمل آمد.

 مهندس موسوی در این جلسه با اعتراض به تخصیص بودجه به لکه گیری و عدم هزینه در توسعه بخشی ؛ گفت:  تا کنون شهرداری پروژه‌ سخت افزاری اجرایی و عملیاتی نکرده است .

 وی در ادامه انتقاد خود را به مجموعه درون شورا و کمیسیون هوشمند سازی برای تعلل در تشکیل جلسه اختصاص داد و گفت به ویژه در بهبود عملکرد سازمان آتش نشاني و خدمات ایمنی نیازمند اجرای هوشمندسازی هستیم.

 مهندس مغروری با اشاره به تحلیل گزارش درآمد سه ماهه شهرداری از تخصیص اعتبار ۶۵ درصدی به عمران و ۳۵ درصد به هزینه های جاری گفت :  اعتبارات ما برای همین حجم اقدامات عمرانی بسنده می کرد

 وی در ادامه تجاری سازی برای ارتقاء سطح درآمدها و ایجاد تغییر در جذب درآمدها را لازمه توان اجرایی شهرداری برای توجه به توسعه بخشی دانست.

 مغروری در خصوص هوشمندسازی گفت: به دلیل محدودیت منابع ؛ اولویت را بر شهرسازی قرار دادیم.

 وی از جذب ۷۳ میلیارد تومان اعتبار دولتی به عنوان یک اتفاق خوشایند نام برد و گفت:  ۵۰ میلیارد تومان این اعتبار صرف خرید نردبان شد که تا به امروز در شهرداری برای تحقق آن اقدام عملی صورت نگرفته بود.

 احمد رضا یزدانی با ارائه طرح دو سوالی از شهردار گفت:  ایجاد مجموعه یادمان شهداء در پارک دوبرار که مصوبه کمیسیون جهاد ایثار و شهادت شورای اسلامی دارد چرا به این مصوبه توجهی نشده است؛ و همچنین بنا به اعتراض بازنشستگان و ایثارگران برای اخذ عوارض ورودی به پارک ها و بوستان ها و به رغم تصویب شورای شهر و تایید کمیته تطبیق فرمانداری ؛شهرداری چرا در اجرای این مصوبه تعلل می‌کند که مقرر شد موارد به شهرداری ابلاغ و در جلسه آینده شهردار بجنورد پاسخگو باشند

 در ادامه جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده ، مصوبات کمیسیون های تخصصی و کمیسیون توافقات شهرداری اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به پرداخت کمک هزینه به بیماران صعب‌العلاج خانواده ها و کارمندان شهرداری بجنورد، گزارش مزایده اجاره کشتارگاه صنعتی،  گزارش مناقصه احداث غرفه های آتش نشانی و گزارش تحلیلی درآمد سه ماهه نخست سال 1401 شهرداری بجنورد اشاره کرد.

 در قسمت دوم جلسه با دستور برگزاری ادامه انتخابات هيات رئیسه،  روئسای کمیسیون ها تخصصی و نمایندگان شورای اسلامی شهر در کمیسیون ها و کمیته های ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان بجنورد اقدام که پس از برگزاری انتخابات ترکیب  هيات رئیسه و روئسای کمیسیون های کامل و نمایندگان شورای اسلامی شهر در کمیسیون ها و کمیته های ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان مشخص شد.

-  هیات رئیسه شورای اسلامی شهر بجنورد
 - جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد
 - مهندس علی اربابی نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد
 - مهرداد رحمتی منشی اول شورای اسلامی شهر بجنورد
 - مهدی معلم منشی دوم شورای اسلامی شهر بجنورد
 - یوسف مغروری خزانه دار شورای اسلامی شهر بجنورد

-  روئسای کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر بجنورد
 - جمشید عین بیگی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی
 - احمد رضا یزدانی رئیس کمیسیون ترویج فرهنگ جهاد ایثار و شهادت
 - احمد رضا یزدانی رئیس کمیسیون حقوقی ، نظارت و پیگیری
 - علی اربابی رئیس کمیسیون عمران معماری و شهرسازی
 - یوسف مغروری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری
 - یوسف مغروری رئیس کمیسیون خدمات و زیست شهری
 - مصطفی دلیریان رئیس کمیسیون ورزش و جوانان
 - اعظم السادات افشین فر رئیس کمیته بانوان و خانواده
 - سید محسن موسوی رئیس مرکز آموزش و پژوهش های شورای اسلامی شهر بجنورد

 شایان ذکر است اعضای کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر  و همچنین نمایندگان شورای اسلامی شهر بجنورد در کمیسیون ها و کمیته های ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان نیز مشخص و جهت ابلاغ مصوب گردید.


    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت