امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

تعیین وضعیت کشتارگاه صنعتی شهرداری بجنورد

 تعیین وضعیت کشتارگاه صنعتی شهرداری بجنورد

 
 پنجاهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر  با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ، اعضای شورای اسلامی شهر ، مهندس جواد حمیدی راوری شهردار بجنورد ، محسن روشن ضمیر معاون مدیریت منابع و نیروی انسانی شهرداری بجنورد و اصحاب رسانه با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل سالن همایش های شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

 جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد درابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء و امام راحل و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در شب های پر فیض قدر فرارسیدن پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست عملیات نظامی آمریکا در صحرای طبس و شهادت شهید محمد منتظر قائم را گرامی داشتند.

 ایشان حادثه 5 اردیبهشت را یکی از معجزات انقلاب اسلامی دانست و افزود خداوند متعال اراه خود را به اراده بشیرت فهماند و اینکه هر اقدامی فقط به خواست خداوند انجام پذیر است.

 عین بیگی ضمن گرامیداشت روز شوراها در 9 اردیبهشت ماه فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس را نیز گرامی داشته و ضمن دعوت ،حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی را نمایش اعتراض و خروش جهان اسلام علیه ستمگران و اتحاد و همبستگی ملت‌های آزاده جهان در برابر بدخواهان اسلام توصیف کرد.

 در ادامه جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده ، مصوبات کمیسیون ها و توافقات شهرداری بجنورد اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به گزارش شهرداری بجنورد در خصوص جلسه با سرمایه گذاران کشور افغانستان ، تعیین وضعیت کشتارگاه صنعتی شهرداری بجنورد ، بررسی مشکلات مجتمع های شهرک ناوک ،ساماندهی و تعیین نرخ ناوگان باری شهری ، برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان کوراش و مساعدت با باشگاه داران مجموعه های ورزشی شهرداری بجنورد در طول دوره کرونا طبق تائیدیه ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره نمود.

 قابل ذکر است در این جلسه طرح فروش کشتارگاه صنعتی شهرداری بجنورد برابر با مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری با کلیات آن موافقت شد و مقرر شد شهرداری بجنورد قبل از برگزاری فراخوان و مزایده فروش ، طرح و لایحه پیشنهادی جایگزین برای سرمایه گذاری و تولید درآمد پایدار از محل فروش کشتارگاه صنعتی را ارائه نماید  و موافقت و مصوبه شورای اسلامی شهر را جلب نماید.

 پنجاهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر در دو قسمت بصورت علنی و غیر علنی برگزار گردید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت