امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

چهل و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر برگزار شد

چهل و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر برگزار شد

 

 چهل و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر  با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ، اعضای شورای اسلامی شهر ، سرهنگ علی پاکدل معاون عملیات انتظامی استان خراسان شمالی ، سرهنگ احمد خندانی مقدم رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان شمالی ، مهندس جواد حمیدی راوری شهردار بجنورد و اصحاب رسانه با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل سالن همایش های شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

 جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد درابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء و امام راحل بویژه شهداء ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهید سپهبد صیاد شیرازی  ،29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند..

 ایشان ضمن تشکر از حضور میهمانان ، حضور نیروهای سبز پوش انتظامی در اماکن و فضاهای شهری را باعث آرامش و امنیت خاطر خانواده ها و شهروندان دانست و در ماه مبارک رمضان حضور این عزیزان را فضاهای شهری و اماکن  پر اهمیت تر بیان داشت.

 عین بیگی امنیت را اولین اولویت و نعمت خداوند دانست و همه دستگاه ها را به تلاش و همکاری برای تحقق این امر در جامعه دعوت نمود.

 سرهنگ علی پاکدل معاون عملیات انتظامی خراسان شمالی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و فعالیت های مدیریت شهری، فضای امنیت استان را مود قبول برشمرد و گفت در مقایسه با استان های دیگر از ضریب امنیت بالای برخوردار هستیم و هیچ گونه جرایم خشنی در استان ثبت نشده و تمام تلاش همکاران ما در مجموعه کلانتری ها رسیدگی به جرایم در کمترین زمان ممکن است.

 ایشان در ادامه پاسگاه انتظامی واقع در میدان شهید را با اهمیت از نظر امنیتی دانست و وجود این مرکز را برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و مالی در هسته شهر ضروری دانست .

 سرهنگ احمد خندانی مقدم رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی نیز ضمن تشکر خدمات پاسگاه انتظامی میدان شهید را 24 ساعته اعلام نمود و با توجه کم بود فضا و سازه ضعیف درخواست بهسازی و افزایش عرصه این مرکز را نمود که مقرر شد این درخواست در کمیسیون عمران معماری و شهرسازی  طرح گردد و با حضور کارشناسان و صاحب نظران مورد بررسی قرار گیرد.

 در ادامه جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده ، مصوبات کمیسیون ها و توافقات شهرداری بجنورد اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به گزارش کمیته بجنورد شناسی در خصوص برگزاری همایش نکوداشت آیت الله محمد تقی بجنوردی ، تهیه وتدوین سندجامع سرمایه گذاری، طرح بودجه ریزی عملیاتی، تقویم فصلی مالی، سند چشم انداز پنج ساله شهر بجنورد و تعیین تکلیف پروژه های سرمایه گذاری ، تشکیل کمیته ای با عنوان شعار سال (( تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین )) و طرح پیاده راه در هسته اشاره نمود.

 شایان ذکر است این جلسه در دوقسمت و بصورت علنی برگزار گردید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت