امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

آخرین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در سال 1400 برگزار شد.

 آخرین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در سال 1400 برگزار شد.

چهل و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد و آخرین جلسه در سال 1400  با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ، اعضای شورای اسلامی شهر ، مهندس جواد حميدی راوری شهردار بجنورد ، محسن روشن ضمیر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری بجنورد و اصحاب رسانه با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل سالن همايش های شورای اسلامی شهر برگزار شد.

 



 جمشید عین بیگی رئیس شورای  اسلامی شهر در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و تبریک پیشاپیش عید بزرگ نیمه  شعبان و سال نو، فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را گرامی داشتند.

   رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شورای اسلامی شهر بجنورد در دوره ششم در سال 1400 رسانه ها را امین مردم و حلقه بین مردم و مسئولان دانست و از زحمات این عزیزان در همراهی و انعکاس رویدادها و اخبار مدیریت شهری در سال جاری تقدیر و تشکر نمود.

 ایشان در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان داشت جوانان امروز ما میراث دار نسل جوانان اول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستند که امروز در جبهه های اقتصادی و مقاومت با بهره گیری از صیره حضرت علی اکبر (ع) درخشان در جامعه می درخشند .

 رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به پایان سال از زحمات و تلاش های اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد در دوره ششم و همچنین شهردار و مجموعه مدیریت شهری تقدیر و تشکر نمود.

  جمشید عین بیگی ریاست شورای اسلامی شهر در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص پروژه احداث پارک بانوان در قسمتی از پارک آفرینش گفت : این پروژه بصورت کامل کارشناسی شده و تمام مجوزات و تائیدات را قبل از شروع دریافت کرده است و تنها نگرانی و دغدغه مردم دیوار کار شده در این محل است که در آینده نزدیک تغییر شکل خواهد داشت و بصورت زیباسازی شده در معرض دید شهروندان قرار خواهد گرفت.

 مهندس جواد حميدی راوری شهردار بجنورد نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد در همراهی و حمایت از پروژه ها و برنامه های اجرایی مدیریت شهری گزارشی از مجموعه برنامه ای اقدام شده و پیش بینی شده در پایان سال ارائه نمود.

 ایشان از برنامه ریزی و برگزاری جشن نیمه شعبان بصورت باشکوه در مرکز شهر خبر داد و گل کاری، کاشت درختان مثمر، نصب المان های نوروزی، کارناوال گل، رنگ آمیزی جداول، مبلمان شهری، آسفالت و لکه گیری، رنگ آمیزی ترافیکی معابر، را از مجموعه اقدامات شهرداری در آستانه سال جدید دانست.

 اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه شهرداری بجنورد در سال جاری برای سال آینده پیشنهاداتی ارائه کردند.

 در ادامه این جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به تمدید اعمال 10 درصد عوارض تبصره 4 قانون تعیین وضعیت املاک در طرح های دولتی و شهرداری ها اشاره کرد.

 در پایان این جلسه بمناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان از جوانترین عضو شورای اسلامی شهر دکتر مهرداد رحمتی و همچنین از زحمات و تلاش های شهردار بجنورد مهندس جواد حميدي راوری و محسن روشن ضمیر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری بجنورد با اهداء لوح و هدیه ای تجلیل گردید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت