امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

اطلاعیه شورای اسلامی شهر بجنورد در خصوص اختصاص قسمتی از پارک آفرینش ویژه بانوان

اطلاعیه شورای اسلامی شهر بجنورد در خصوص اختصاص قسمتی از پارک آفرینش ویژه بانوان

 

با سلام و احترام
ضمن احترام به نظریات مردم و با توجه به نگرانی تعدادی از شهروندان فهیم بجنوردی در خصوص احداث پارک ویژه بانوان در قسمتی از پارک آفرینش به اطلاع می رساند این پروژه با توجه به نیاز سنجی، ضرورت های اجتماعی وکارشناسی های انجام شده توسط کارشناسان در طول مدت چندین ماه در سه کمیسیون تخصصی شورای اسلامی شهر بجنورد در دوره ششم (کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، کمیسیون خدمات و زیست شهری و کمیسیون عمران معماری و شهرسازی) تصویب گردیده و پس از اعلام نظر هیات تطبیق فرمانداری شهرستان بجنورد در حال اجرا می باشد.

این مجموعه ورزشی و تفریحی در راستای سلامت و نشاط بانوان گرامی برای ورزش های پیاده روی، دوچرخه سواری، ورزش صبح گاهی، اسکیت و دارای رستوران، دریاچه و آلاچیق برای تفریح وبرگزاری مراسمات ویژه بانوان می باشد.

با توجه به محل گذری مسافرین و زائران محترم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) قسمت ضلع شرقی این مجموعه برای این عزیزان و خانواده های محترمشان جهت استفاده درنظر گرفته شده است.

شایان ذکر می باشد شهربجنورد تا کنون فقط یک پارک مختص بانوان (پارک مهربانو) واقع در محل پارک شهر بازی و در منطقه شمال شرقی شهر بجنورد داشته است که با توجه به گستره شهر و دسترسی عموم بانوان برای استفاده از فضاهای اختصاصی ورزشی و تفریحی نیاز به احداث دومین پارک اختصاصی بانوان در منطقه جنوب غربی شهر می باشد.

شورای اسلامی شهر بجنورد

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت