امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

دهه فجر نقطه عطف و اساس انقلاب اسلامی ایران است

دهه فجر نقطه عطف و اساس انقلاب اسلامی ایران است

 

 

سی و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر، مهندس جواد حميدی راوری شهردار بجنورد، حریری مدیر عامل انجمن حمایت از سرطانی های استان خراسان شمالی (عطوفت) و اصحاب رسانه در محل سالن همايش های شورای اسلامی شهر برگزار شد.

در ابتدای جلسه رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و امام شهداء ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی و چهل و سومين سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک عرض نمودند.

جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ایام الله دهه فجر را ایام اساسی مهم سرنوشت ساز و از نقطه‌های عطف و اساس انقلاب عنوان کرد و گفت: دهه فجر دهه پیروزی حق بر باطل و عدالت بر ظلم و ستم است و به همین دلیل باید قدر این فرصت بزرگ و شکرگزار این ایام باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به این که برای پیروزی و استقرار این انقلاب دینی خون های پاک بسیاری بر زمین ریخته شده که امروز همه ما در برابر این خون ها مسئول هستیم، افزود: این انقلاب ثمره خون پاک شهدا است که پاسداشت مقام شهید، شهادت و تقویت روحیه شهادت طلبی از عوامل بقای این انقلاب است.

ایشان همچنین به نقش مهم و کلیدی رهبری در انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که ولی فقیه با مدیریت صحیح خود بحران ها و فتنه ها را از کشور دور کردند، افزود:  پیشرفت های امروز کشورمان مرهون مدیریت صحیح رهبری نظام است.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران در همه عرصه های انقلاب خلوص نیت و وفاداری خود را اثبات کردند، بیان داشت: مسئولان باید با عمل به وظیفه و رسالتی که بر عهده دارند، از مردم قدردانی کنند.

حریری مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی ضمن تشکر از دعوت به جلسه و ارائه گزارشی از فعالیت های انجمن، لزوم اطلاع رسانی گسترده جامعه و مشارکت درپویش مبارزه با سرطان را ضروری دانست و گفت: نبود همراه سرا برای مراجعین بیماران سرطانی یکی از مهم‌ترین کمبودهای مرکز استان است که درد و الام خانواده بیماران را دوچندان می کند.
وی در ادامه خواست تا شهرداری و شورای شهر با در اختیار گذاشتن زمینی برای ساخت همراه سرا به انجمن و اختصاص بیلبورد برای طرح های پیشگیری سرطان و پیام های هشداری در فرایند اطلاع رسانی ؛ مشارکت فعال داشته باشند.

عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر در این جلسه گفت برای ایجاد مرکز همراه سرا نیازمند تشکیل کارگروهی برای بررسی و تصمیم‌گیری نهایی هستیم تا در سایه تصمیمات شتابزده اجرای یک طرح در مرحله آغاز محکوم به خاتمه نشود.

در ادامه جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده ، مصوبات کمیسیون توافقات و کمیسیون های تخصصی اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می‌توان به طرح احیاء و باز آفرینی کاروانسرای سردار واقع در خیابان برنجی و اجرای برنامه نکوداشت آیت الله محمد تقی بجنوردی در سطح منطقه ای و کشوری اشاره کرد.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت