امروز : دوشنبه, 08 مرداد 1403

دیدار مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان

دیدار مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان

 

 

در این دیدار عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر وجود غیور مردان ارتشی را در حراست از کیان ایران اسلامی انکار ناپذیر دانست و گفت: خدمت به نظام به مدد غیرت و توان بالای نظامی غیور مردان عزیز ارتشی حاصل امد که موجب عزت و اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

وی اظهار امیدواری کرد در همکاری و همراهی ارتش با شهرداری و همسو با اهداف مشترک برای خدمت رسانی به شهروندان تصمیمات عملیاتی اتخاذ گردد.

احمدرضا یزدانی نایب رییس شورای اسلامی نیز در فرازی از سخنان اش به رشادتهای مدافعین‌ حرم اشاره کرد و گفت: تبیین فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت از اخلاق و فرهنگ سلیمانی ها در جامعه بسط می گیرد.

دکتر حمیدی شهردار بجنورد گفت: ما به خدمات ارتش عزیز واقف هستیم، در حوزه بازگشایی معابر در دوره مدیریت های قبل توافقات خوبی به انجام رسیده است که امیدواریم به کمک هم به مرحله اجرا برسد.

شهردار ادامه داد: در بحث حفظ جایگاه و شان شهدا معتقدیم باید آنگونه که شایسته خون پاک شهیدان است زمینه خدمت رسانی را فراهم آوریم.

سرهنگ نجفی: فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ضمن عرض خیر مقدم آغاز همکاری ها با شهرداری را به سالها پیش ذکر کرد و گفت در توافقات پیش رو نیز منافع شهر را با شرایطی که در توسعه شهری و احقاق حقوق شهروندی موثر باشد با شورای محترم و شهرداری همکاری خواهیم کرد.

این دیدار با قول همکاری‌های مشترک مدیریت شهری با ارتش جمهوری اسلامی پایان گرفت.

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت