امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

بودجه شهرداری بجنورد و سازمان های تابعه سال 1400 اصلاح شد.

بودجه شهرداری بجنورد و سازمان های تابعه سال 1400 اصلاح شد.

 

 

 

بیست و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای شورای اسلامی شهر، علیرضا باغچقی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی، مهندس جواد حميدی راوری شهردار، معاونین، مدیران، کارشناسان شهرداری بجنورد و اصحاب رسانه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل سالن همايش های شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

در ابتدای جلسه رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و امام شهداء دهه فاطمیه و ایام شهادت بانوی دوعالم و اولین مدافع ولایت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها و دومين سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش را تسلیت و گرامی داشتند

جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به برگزاری مراسم با شکوه تشيع پیکر پاک دو شهید دفاع مقدس شهید علی اصغر رمضانی و شهید پرویز محمدی بعد از گذشت 35 سال، مکتب شهداء را مکتب اسلام و مکتب امام خمینی (ره) دانست و افزود مکتب شهید سلیمانی برگرفته و همان اندیشه و تفکر و دیدگاه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی ) است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در ادامه افزود شهید سلیمانی ولایت‌پذیر و یک سرباز واقعی برای ولایت بود. او تمام اراده‌اش را با اراده ولی زمان خود هماهنگ کرده بود. وقتی در برابر رهبری قرار می‌گرفت با تمام وجود احساس می‌کردیم که یک سرباز واقعی ولایت را مشاهده می‌کنیم.

علیرضا باغچقی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی ضمن تشکر از دعوت به جلسه و تسلیت ایام دهه فاطمیه و دومين سالگرد شهادت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد را به قدر شناسی فرصت ها توصیه کرد و گفت همچنان که دوره های قبل به اتمام رسیدند این دوره هم به اتمام خواهد رسید پس سعی شود از همه فرصت ها برای خدمت به مردم استفاده کامل انجام گیرد .

وی در ادامه افزود با روحیه جهادی و انقلابی که در این دوره شاهد آن هستیم و انتخاب شهرداری جوان و انقلابی ثمره آن است شاهد تحولات خوبی در سطح شهر خواهیم بود.

باغچقی با اشاره به اهمیت مشورت در امور و کارها، شهردار و کارشناسان شهرداری را بهترین مشاوران دانست و گفت بهترین مشاوران شما شهردار و کارشناسان شهرداری هستند که هم تجربه و هم تخصص کافی در حوزه های مدیریت شهری دارند.

ایشان در ادامه نسبت به سوالات و پیشنهادات اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد در خصوص تدوین لایحه بودجه 1401 و پیش بینی خسارات طبیعی، جمع آوری آب های سطحی، حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری، آسفالت معابر عمومی، پروژه های عمرانی، عدالت و ارتقاء شغلی کارکنان، پیگیری نوسازی و بروز رسانی ماشین آلات اطفای حریق و نجات، طرح ادغام سازمان پسماند استان و شهرداری بجنورد، کمک و استفاده از دارایی ها و عوارضات تجمیعی، مساعدت های خاص و مطالبات شهرداری بجنورد از دستگاه های اجرایی استان پاسخ دادند.

در ادامه جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده ، مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری بجنورد و مصوبات کمیسیون ها تخصصی اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به تصویب اصلاح بودجه شهرداری بجنورد و سازمان های تابعه در سال 1400 اشاره نمود.

شایان ذکر است این جلسه با توجه به برگزاری برنامه محوری گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت ساعت 12 ظهر و در یک بخش بصورت علنی برگزار گردید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت