امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

رفع مشکلات شهری در سایه همفکری و تعامل با تمام دستگاه‌های اجرایی است

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد: رفع مشکلات شهری در سایه همفکری و تعامل با تمام دستگاه‌های اجرایی است

 

 

بیست و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای شورای اسلامی شهر، مهندس حسن وحید مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان خراسان شمالی، مهندس جواد حمیدی راوری شهردار بجنورد و اصحاب رسانه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل سالن همایش های شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

در ابتدای جلسه رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و امام شهداء روز نیروی دریایی را به همه دلاور مردان در عرصه حراست از مرزهای آبی کشور تبریک عرض نمودند.

جمشید عین بیگی با اشاره نیاز به سرعت بخشیدن در پروژه های شهری و رفع موانع و مشکلات بیان داشت : رفع مشکلات در پروژه های شهری در سایه همفکری و تعامل با تمام دستگاه‌های اجرایی است.

ایشان اضافه نمود: مسئولین باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در مسیر ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش کنند، رفع مسائل و مشکلات شهر از انتظارات و مطالبات بر حق شهروندان است.

وی در ادامه افزود: در راستای توسعه شهر در تمام حوزه های مدیریت شهری باید مرز‌های بین ادارات برداشته و در فضای همدلی و تعامل با یکدیگر حرکت کنیم تا شاهد پیشرفت و رفع موانع و مشکلات در توسعه شهری باشیم.

مهندس حسن وحید مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان خراسان شمالی ضمن تشکر از دعوت به جلسه و در جمع اعضای شورای اسلامی شهر از اجرای برنامه های آبخیز داری در قالب طرح تفصیلی در شهر بجنورد خبر داد.

ایشان در ادامه افزود : پیش بینی و کنترل روان آب ها در مدیریت شهری می تواند از وقوع خسارت ها جبران ناپذیر در آینده جلوگیری کند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان خراسان شمالی با اشاره به روند رشد بالای استان در فرسایش خاک نسبت به میانگین کشوری پیشنهاد اجرای مشترک احداث پارک آبخیز داری در محل پارک باباامان را در قالب تفاهم نامه با مدیریت شهری مطرح نمود.

حسن وحید در خصوص آلودگی شهر بجنورد با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر نیز بیان داشت : منشاء آلایندگی بالا و آلودگی هوا وجود معادن و کارخانه های سنگ شکن در اطراف پیرامون شهر بجنورد است که نیازمند راه حل و نشست های کارشناسی تخصصی با حضور تمام دستگاه های مرتبط می باشد.

در این جلسه ضمن پیشنهاد احداث پارک آبخیز داری در محل پارک دوبرار با توجه به مجاورت با کال پسته هریک از اعضای شورای اسلامی شهر سوالاتی و پیشنهاداتی را نیز مطرح کردندکه در پایان مهندس حسن وحید پاسخگو بودند.

در ادامه جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده هیات تطبیق و مصوبات کمیسیون ها تخصصی و کمیسیون توافقات شهرداری بجنورد اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید و با رعایت مقررات، انتصاب مدیران مالی در مناطق و سازمان های تابعه شهرداری بجنورد ، تفویض اختیار در هزینه کرد ماده 16 و 17 بودجه شهرداری و تملک املاک برای طرح توسعه امام زاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) اشاره نمود.

شایان ذکر است جلسه رسمی شورای اسلامی در دو قسمت و بصورت علنی و غیر علنی برگزار گردید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت