امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

آیین تکریم و معارفه شهردار بجنورد ششم آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار شد

آیین تکریم و معارفه شهردار بجنورد ششم آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار شد

 

 

در آیین معرفی دکتر حمیدی بعنوان شهردار مرکز استان که با حضور مدیران و اعضای محترم شورای اسلامی، اصحاب رسانه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران اجرایی استان و شهرستان و به میزبانی استاندار دکتر شجاعی، در سالن اجلاس استانداری خراسان شمالی برگزار شد.

جمشید عین بیگی، ریاست شورای اسلامی شهر به عنوان اولین سخنران جلسه عنوان کرد: از زحمات مهندس زارعی در طول چند سال تصدی امور و ارائه کارهای ماندگار تشکر می کنیم.

وی گفت: خدمات جهادی در سه ماه گذشته توسط سرپرست شهرداری جناب آقای گودرزی به انجام رسید که سپاسگزاریم.

ایشان در ادامه بین داشت: برگزاری جلسات شورای شهر در فضای همدلانه برای انتخاب شهردار، سرانجام با نشست‌های متعدد به انتخاب نیروی جوان و انقلابی با سابقه خدمت در کلانشهر تهران به سرانجام رسید.

عین بیگی در پایان گفت: امروز کلید مدیریت شهر را به دکتر حمیدی راوری واگذار می‌کنیم و امیدواریم تحت فرمایشات حضرت آقا در رسیدگی یکسان و خدمات عادلانه به شهر گام بردارند و با حفظ تعامل، شهر را به سمت توسعه بیشتر رهنمون کنند.

 

 

حجت الاسلام نوری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر بجنورد در آیین تکریم و معارفه شهردار بجنورد بیان داشت: اعقاد به نظارت خداوند و اخلاص در عمل برای خدمت یکی از ویژگی‌های بارز مدیران جهادی است که برای رضای خدا کار میکنند. 

وی افزود: مدیران شهری باید خود را وقف خدمت به کار و شهر بکنند. _ همه شهر باید در یک سطح دیده شود چرا که همه مردم حق دریافت خدمت دارند.

توقع داریم مدیریت شهری برنامه هایی با افق ۱۰ ساله و ۲۰ ساله طرح و برنامه ریزی و اجرا کند.

ایشان تاکید داشتند: تلاش کنید تا بسترهای فساد را از بین ببرید

نوری افزود: از اردوهای جهادی برای اجرای امور در حواشی با استفاده از ظرفیت های انسانی و فرهنگی بهره ببرید.

امام جمعه بجنورد گفت: الگوی فرهنگی دینی را ترویج دهید.

وی همچنین فرمود: از مهندس زارعی و جناب آقای گودرزی برای همه تعاملاتی که با ما داشتند، سپاسگزارم.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان فرمود: از اعضای شورای شهر برای دغدغه انتخاب مدیر مناسب تشکر می‌کنم و از استاندار محترم برای تدارک برگزاری مراسم تکریم در استانداری نیز قدردانی می‌کنم.

 

 

 

دکتر حمیدی راوری شهردار منتخب شورا دور ششم اسلامی شهر در ایین معارفه خود سخنانش را با احترام به محضر شهدا مدافع حرم و ارزو طول عمر مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) و خیر مقدم به حضار و مهمانان اغاز کرد.

ایشان ۵ محور را به عنوان اولویت های مدیریتی در کسوت شهردار بجنورد برشمرد

۱- شهر پاک و احتمام به ارتقا کیفیت زندگی شهری و مدیریت بر ترافیک

۲- تولید ثروت و ارتقا توان اقتصادی شهرداری

۳- هوشمندسازی و شفافیت با نگاه بر برنامه های راهبردی کلان شهرها

۴- توجه به استفاده از ظرفیت نیرو انسانی و حفظ سلامت کاری و تعامل فارق از نگرش های سیاسی

۵- تلاش برای جذب سرمایه گذار و توسعه اقتصادی شهر

وی در پایان از بزرگان و نخبگان و صاحبان اندیشه برای ایجاد پویایی و انسجام در کاربرد مدیریت شهری دعوت به همکاری کرد.

 

 

پایان مراسم تکریم و معارفه شهردار بجنورد، با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جایگاه مسئولین از خدمات مهندس زارعی با اهدای لوح یادبود و تابلو فرش مزین به آیه شریفه بواسطه دوران تصدی دوساله مدیریت شهری تقدیر شد‌. همچنین مدیران ارشد استان با اهدا لوح تقدیر و تابلو فرش به علی گودرزی برای ۸۰ روز خدمات جهادی بی وقفه در کسوت سرپرست شهرداری قدردانی کردند و در نهایت حکم شهردار جدید بجنورد تقدیم دکتر حمیدی شد.

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت