امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

انتقال زندان بجنورد به خارج از شهر

چهاردهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد

 

 

چهاردهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای شورای اسلامی شهر، عبدالرحیم گرجی مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خراسان شمالی، محمد اسماعیل حاتمی رئیس اداره زندان بجنورد و اصحاب رسانه در روز دوشنبه مورخه 1400/07/12 ساعت 10:00 صبح با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

در ابتدای جلسه ریاست شورای اسلامی شهر بجتورد ضمن خیر مقدم و فرا رسیدن دهه آخر ماه صفر، رحلت جانگداز نبی اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را تسلیت عرض نمودند.

جمشید عین بیگی ریاست شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر و تشکر از بیانات اخیرحجت السلام و المسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر بجنورد در خصوص تسریع در انتخاب شهردار بجنورد اظهار داشت شورای اسلامی شهر از همان روز پنج شنبه و پایان مهلت به گزینه انتخابی قبلی جلسات متعددی را برگزار نموده است و گزینه ها را مورد بررسی قرار داده است که انشالله در اولین فرصت و پس از جمع بندی نسبت به معرفی گزینه نهایی اقدام خواهیم کرد

وی در ادامه در خصوص عملکرد شورای اسلامی در دوره ششم افزود: پس از دوماه خدمت خالصانه شبانه روزی و پیگیری مشکلات و وعده های داده شده در اولین قدم و در زمان مقرر قانونی گزینه نهایی شهردار انتخاب شد ولی در پروسه اداری به نتیجه نرسید که انشالله تلاش داریم تا پایان هفته جاری وپس از بررسی ها و جمع بندی جلسات ، گزینه انتخابی شهردار بجنورد را اعلام نمایم.

عبدالرحیم گرجی مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خراسان شمالی ضمن تشکر از دعوت به جلسه و تبریک به اعضای شورای اسلامی شهر در دوره ششم گزارشی را از عملکرد این سازمان ارائه نمودند.

ایشان در ادامه از پیشنهاد به مشارکت شهرداری بجنورد در خصوص پروژه جابجایی زندان بجنورد به محدوده خارج از شهر خبر داد.

وی در تکمیل این خبر افزود: بر اساس قانون زندانها باید در خارج از شهر مستقر باشند که با توجه به قرار گرفتن زندان شهر بجنورد در درون شهر و پس از بررسی های فنی و موارد قانونی به شهرداری بجنورد پیشنهاد مشارکت و همکاری در پروژه انتقال زندان به خارج از شهر را داریم.

محمد اسماعیل حاتمی رئیس اداره زندان بجنورد نیز در این جلسه ضمن دعوت از اعضای شورای اسلامی شهر جهت بازدید از زندان بجنورد نسبت به حمایت و همراهی با انجمن حمایت از زندانیان و خانواده های آن تاکید داشت.

در ادامه هر یک از اعضای شورای اسلامی و همچنین اصحاب رسانه سوالاتی را مطرح که در پایان توسط مدیر کل زندانها پاسخ داده شد.

شایان ذکر می باشد چهاردهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد دردو بخش بصورت علنی و غیر علنی برگزار گردید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت