امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

چهارمین جلسه رسمي شوراي اسلامي شهر بجنورد برگزار شد.

 

 

چهارمين جلسه رسمي شوراي اسلامي شهر بجنورد بصورت علنی با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد و اصحاب رسانه در روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ساعت ۱۰:۰۰ صبح و با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل سالن همايش هاي شوراي اسلامي شهر بجنورد برگزار گردید.

 

در ابتدای جلسه رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم سالروز شهادت چهارمين اختر تابناک امامت و ولایت امام سجاد (ع) را تسلیت عرض نمودند.

ایشان در ادامه با اشاره به مطالبی که در خصوص انتخاب شهردار در فضای مجازی مطرح شده است بیان داشتند: از شهردار برای آینده شهر بجنورد مطالباتی داریم و باید ایشان پاسخگو باشند و چنانچه ازمسیر و برنامه های ترسیم شده عدول کند، قطع یقین مورد سوال و استیضیاح قرار خواهند گرفت .

وی همچنین اضافه کرد: نباید قضاوتی قبل از شروع به کار شهردار داشته باشیم و اجاره دهیم او وارد میدان عمل شود و سپس خرده گیری و واکنشی نشان دهیم.

وی در ادامه فرمود: تا کنون اقداماتی که برای انتخاب شهردار انجام شده به صورت اجباری نبوده و هیچ یک از اعضاء تحت فشار قرار نگرفته اند و رای گیری نهایی طبق ارزیابی های نهایی صورت گرفته است.

عین بیگی افزود: مرکز استان عقب ماندگی های زیادی دارد، شهر بجنورد در تراز مرکز استان هایی که باید باشد، نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر نبود منابع پایدار را یکی از معضلات شهرداری بجنورد بیان داشت و افزود تاکنون کسی نتوانسته است این مشکلات را حل نماید.

مغرروی عضو شورای اسلامی شهر بجنورد و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری نیز در این جلسه بیان داشتند: درهفته گذشته در فضای مجازی و حقیقی بحث هایی در انتخاب شهردار، بجنورد پیش آمده است که باید بگویم انتخاب شهردار طبق فراخوان و در چند مرحله انجام شده است و در نهایت با رای گیری نهایی « مرتضی رحمانی مطلق » به عنوان شهردار بجنورد انتخاب شده است.

در ادامه جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده و آئین نامه اجرایی داخلی شوراي اسلامي شهر بجنورد اقدام که پس ازبحث و تبادل نظر مواردی مصوب و اصلاح و صورتجلسه گردید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت