امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

پیـام شـورای اسـلامی شهـر بجـنـورد بمنـاسبت دهـه فجر و22 بهمن ماه و چـهل و دومـیـن ســالـگرد پیـروزی انقلاب اسلامی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

پیـام شـورای اسـلامی شهـر بجـنـورد بمنـاسبت دهـه فجر و22 بهمن ماه و چـهل و دومـیـن ســالـگرد پیـروزی انقلاب اسلامی ایران

وَ قُلْ جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كانَ زَهوقا ؛‌

(و بگو حق آمد و باطل نابود شد، آرى باطل همواره نابود شدنى است.) (سوره اسراء، آيه 81)

بهمن ماه تداعی کننده روزهای سراسر افتخار ملتی است که با دستان خالی و با تکیه بر ایمان، اعتقاد و روحیه عدالت خواهی خود در برابر رژیم ستم شاهی به پا خواست. این روزها تداعی کننده مجاهدت های ملت در سال 57 ،و یادآور بهمن ماه پر خاطره و پر از اعتقادی است که طلوع خورشید انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) رقم زده شد. دهه فجر که آغاز آن دوازدهم بهمن یعنی روز “ ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران” که در نهایت به22 بهمن روز عزت و پیروزی ختم می شود برای ملت عزیز ایران یاد آور حماسه،ایثار، مجاهدت و استقامت است. پيروزي انقلاب اسلامي از بزرگترين افتخارات ملت مسلمان ايران است، انقلاب اسلامي ايران ،تجلي شكوهمند حماسه اي است كه در 22 بهمن، روز پيروزي حق بر باطل و روز رهايي ملت بزرگ ايران از حکومت ستم شاهی بود.

انقلاب اسلامی چهل‌ و دومین جشن پیروزی خود را درحالی آغاز می کند که نقش مردم از همان روز‌های آغازین در انقلاب برجسته بود و تداوم انقلاب نیز به حضور مردم متکی بوده و هست که می توان در عرصه‌های مختلفی نظیر حضور در انتخابات‌ها، راهپیمایی‌ها، دفاع مقدس و... بیان داشت.

شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن ارج نهادن استقامت مردم در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی و ضمن بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و سلامت کشور، از عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان بجنورد دعوت می نماید همچنان که در تمامی صحنه های انقلاب، حضوری آگاهانه خود را به نمایش گذشته اند این بار نیز با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال که بصورت مجازی برابر مصوبات ستاد ملی مقابله باکرونا و با اصل سلامت‌محوری،برگزار می گردد شرکت نموده و در این روز خدایی، فریاد خود را برای رسوا کردن آمریکا وهم دستان او در منطقه سر دهند تا بار دیگر با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کرده باشیم.

شورای اسلامی شهر بجنورد

( دوره پنجم )

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت