امروز : شنبه, 08 اردیبهشت 1403

یکصد و شصت و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

یکصد و شصت و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

یکصد و شصت و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور مهندس مهدی محمدی ریاست شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار بجنورد هادی زارعی و اصحاب رسانه ساعت 10 صبح در محل سالن همایش های شورای اسلامی شهر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید و در ابتدای جلسه مهندس مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیر مقدم به اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه پیشاپیش فرارسیدن میلاد باسعادت امام موسی کاظم (ع) هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت را تبریک و تهنیت عرض نمودند.
در این جلسه ضمن یاد و خاطره شهدای دیپلمات ایرانی که در تاریخ 17 مرداد ماه در مزار شریف افغانستان مظلومانه به شهادت رسیدن و به روز بزگداشت مقام خبرنگار نامگذاری شده است را به جامعه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی این عزیزان در انعکاس اخبار و رویدادهای استان تقدیر و تشکر نمودند.
در ادامه جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده، هیئت تطبیق، کمیسیون توافقات شهرداری کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر و مکاتبات هیئت تطبیق فرمانداری بجنورد اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید.


این جلسه با ذکر صلواتی ساعت 14 به پایان رسید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت