امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

یکصدو پنجاه و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

یکصدو پنجاه و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

یکصدو پنجاه و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور مهندس محمدی ریاست شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد و اصحاب رسانه در روز یکشنبه مورخه 99/04/01 ساعت 10:00 صبح با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محل سالن همایش های شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید و در ابتدای جلسه مهندس مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن یاد و خاطره شهید والامقام آیت الله شهید دکتر بهشتی و یارانش، آغاز هفته قوه قضائیه را گرامی داشتند و همچنین پیشاپیش فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر و آغاز دهه کرامت را نیز تبریک و تهنیت عرض نمودند.

ایشان با اشاره به فرا رسیدن هفتم تیر ماه و سالروز حادثه تروریستی انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی بیان داشتند: هفتم تیرماه، سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران صدیق امام و انقلاب در فاجعه تروریستی انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، از صحنه‌های عبرت انگیزی است که اتحاد شوم نفاق داخلی و تزویر خارجی در برابر نظام، انقلاب و ملت ایران را برای همیشه ناکام و شکست خورده معرفی کرد.

ایشان ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه اضافه نمودند: قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت در بیش از چهار دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.

در ادامه جلسه نسبت به قرائت صورتجلسات کمیسیون های شورای اسلامی، کمیسیون توافقات شهرداری، مکاتبه ها و نامه های رسیده اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مصوب و صورتجلسه گردید.

این جلسه با ذکر صلواتی در ساعت 13:00 ظهر به پایان رسید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت