امروز : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

یکصد و پنجاهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

یکصد و پنجاهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

یکصد و پنجاهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مهندس هادی زارعی شهردار بجنورد و اصحاب رسانه در محل سالن همایش های شورای اسلامی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید و در ابتدای جلسه مهندس مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیر مقدم و تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضار در جلسه فرارسیدن 14 خردادماه و سالروز رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) را تسلیت و همچنین واقعه قیام خونین 15 خرداد را نیز گرامی داشتند.

ایشان با اشاره به فرا رسیدن نیمه خرداد و سالروز رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب بیان داشتند: بی شک عزت و اعتلای امروز ایران سرافراز، ثمره انقلاب شکوهمند اسلامی است. انقلابی که با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است. بزرگ مردی که با ایمان و اعتقادی راسخ و به پشتوانه مردم مسلمان ایران و با انقلابی شکوهمند، بساط ظلم و جور و استبداد را برچید و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود.

ایشان اضافه نمودند: تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم به شخصیت والای ایشان، ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.

وی افزود: قیام خونین 15 خرداد 42 ، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است روزی بود که به فرموده حضرت امام خمینی (ره): برای اولین بار، غرور آمریکا و اقتدار و ابرقدرتی او شکسته شد و آمریکا متوجه اقتدار و رهبری علما و روحانیت اسلام و عزم و جزم و اراده پولادین ملت ایران برای کسب آزادی، استقلال و رسیدن به نظام عدل اسلامی گردید.

در ادامه جلسه نسبت به قرائت صورتجلسات کمیسیون ها ، مکاتبه ها و نامه های رسیده اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مصوب و صورتجلسه گردید.

در این جلسه که با حضور مهندس هادی زارعی شهردار بجنورد همراه بود نامه طرح سوال از شهردار در 5 بند قرائت و پس از بحث و تبادل نظر و توضیحات شهردار بجنورد مقرر گردید پیگیری و اقدامات لازم از سوی شهردار محترم صورت پذیرد و نتیجه ی اقدامات به شورای اسلامی شهر ارسال گردد.

این جلسه با ذکر صلواتی در ساعت 14:00 ظهر به پایان رسید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت