امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

دیداراعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با حضرت آیت اله حاج ابوالقاسم یعقوبی

دیداراعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با حضرت آیت اله حاج ابوالقاسم یعقوبی

دردومین روز از هفته شورای اسلامی شهر ، جلسه مشترک شهردار و اعضای شورای شهر بجنورد به دیدار از نماینده ولی فقیه وامام جمعه بجنورد اختصاص یافت.

دراین دیدار، رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گزارشی اجمالی از فعالیت های دور پنجم شورا ارائه داده و گفت: دربودجه سال 99 موضوع کرونا مورد پیش بینی قرار نگرفته بود که با هماهنگی و برگزاری جلسات و بررسی و ارائه راهکار باعث بالا بردن سهم مشارکت شهرداری در ضدعفونی شهر و حفظ بهداشت جامعه گردید.

مهندس محمدی ادامه داد: توزیع 200 بسته به زباله گردهای مورد شناسایی سازمان پسماند و تصویب مشارکت شهرداری و شورا در طرح مواسات (کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده از کرونا ) به اعتبار 2 میلیارد ریال ازجمله اقدامات ارزنده ای بوده که به انجام رسیده است.

مهندس محمدی خواستار مشارکت بیشتر ادارات و صنایع درطرح مواسات به جهت پوشش اقشار آسیب پذیر در جامعه شد.

شهردار بجنورد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گزارشی از روند آغاز فعالیتهای عمرانی در سطح شهر ارائه داده و اضافه کرد: متاسفانه به دلیل فاصله گذاری اجتماعی و کاهش تردد برون شهری موفق به دریافت دیرهنگام قیرشده ایم و به رغم آغاز امور عمرانی، بارشهای فصلی نیزمانعی در پیشبرد پروژه ها شده است.

مهندس هادی زارعی با ذکراینکه اولویت ما ارائه خدمات در محلات کم برخوردار است، بیان کرد: دراجرای پروژه ها به رغم هزینه داشتن قصد داریم تا معابررا بطور اساسی زیرسازی و سپس آسفالت کنیم تا شاهد تخریب زودهنگام بافت آسفالت نباشیم.

ایشان با اشاره به فرازی از سخنان رئیس کل دادگستری در جلسه مشترک با شورای شهر به فضای دوستانه حاکم بر شورای شهر و شهرداری اشاره کرده و گفت: بسیار خرسندیم که مدیران ما شاهد این همدلی که ماحصل آن پیشبرد اهداف بالای مدیریت شهری است، هستند.

آیت ا... یعقوبی نیز دراین جلسه ضمن تبریک روز ملی شوراها و تقدیر و تشکر از عملکرد شورای اسلامی و شهرداری بجنورد بیان داشت : وجود شوراها را از برکت انقلاب اسلامی برشمرد که امور توسط خود مردم برنامه ریزی شده و مردم شاهد سرنوشت خود هستند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بیان داشت: امروز شاهد بدعتی در جامعه هستیم که متاسفانه برخی با بزرگ جلوه دادن عیوب قصد تخریب و خدشه دارکردن یک مجموعه را دارند درحالی که ما در قضاوت هایمان باید جانب انصاف را رعایت کنیم.

ایشان افزود: کار درحواشی و محلات کم برخوردار مایه خرسندی ما است و ازاینکه مدیریت شهری قصد دارد تا بطور اساسی نیازهای یک منطقه را کاملا رفع و بعد به سایر مناطق بپردازد ، نیز مورد تایید ما است.

امام جمعه بجنورد درادامه یادآورشد: کارشهرداری ها درمعرض دید مردم قراردارد اما معتقدیم کاری که رضایت مردم را داشته باشد حتما مورد پسند خداوند نیز خواهد بود.

ایشان خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر ضمن تبریک انتخاب شهردار جوان و خوش فکربیان داشت: مجموعه ای از کارنامه هر دوره را برای پیگیری برنامه هایی که اجرایی نشده به دوربعد تحویل دهید تا شاهد انسجام کاملی در پیشبرد برنامه های شورا باشیم.

ایشان خطاب به شهرداری نیز برای دوران پسا کرونا گفت: امیدواریم شهرداری برای ایجاد شورو نشاط شهر در دوران پس از کرونا ازهم اکنون برنامه ریز کند.

آیت ا.. یعقوبی طرح مواسات را از برکات کرونا نام برد و یادآورشد : پروژه های خود را قبل از اجرایی شدن خبری نکنید تا مورد تخریب افراد بیمار قرار نگیرد. این جلسه با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و نیز رعایت مسائل حفاظت فردی دردفترامام جمعه شهر بجنورد برگزارشد.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت