امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام در اولین روز هفته شوراها و دیدار شهرداربجنورد بهمراه مدیران شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر در اولین روز هفته شوراها

مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام در اولین روز هفته شوراها و دیدار شهرداربجنورد بهمراه مدیران شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر در اولین روز هفته شوراها

 

با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار بجنورد و جمعی از مدیران شهرداری مراسم غبار روبی و عطر افشانی در محل گلزار شهدای گمنام برگزار گردید.

در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته شوراها، کار و کارگر و روز معلم، مزار شهدای گمنام عطر افشانی و با بنیان گذار کبیر انقلاب و شهیدان والامقام شهرستان بجنورد تجدید میثاق گردید.

در ادامه شهردار و مدیران شهرداری بجنورد با حضور در محل سالن همایش های شورای اسلامی شهر روز شوراها را به اعضای شورای اسلامی شهر تبریک و تهنیت گفتند.

رییس شورای اسلامی شهر در این دیدار با تبریک ماه مبارک رمضان و تبریک روز شوراها به خانواده بزرگ شوراها درکشور و اعضای حاضر در شورای اسلامی شهر بجنورد بیان کرد: زحمات ما درشورا توسط سیاست گذاری مدیریت شهری و به دست توانای مدیران آن به فعل می رسد.

مهندس مهدی محمدی با تقدیر و تشکر از حضور مدیران شهرداری و شهردار بجنورد، بیان کرد: معتقدم اگر کارنامه قابل دفاعی داریم به لطف همدلی و هم گرایی و نوع تفکر حاکم بر سیاست شورا است.

ایشان با یادی از اعضای درگذشته شورای اسلامی شهر نیز مرحوم یاهوئیان را بزرگ مردی توصیف کرد که اولین مجتمع تجاری را در ایجاد رونق اقتصادی شهر، اولین صندوق قرض الحسنه شهر را درحمایت اقتصادی از بنگاههای کوچک و اولین درمانگاه را در حمایت از بهداشت شهر پایه گذاری کرد تا نام نیک این مرد بزرگ همیشه در تاریخ شهر بجنورد به خوبی یاد شود.

همچنین ایشان با یادی از مرحوم حیدرعلی ایزانلو بیان کرد: افتخار شاگردی ایشان را در دوران تحصیل و همراهی در دور دوم شورای اسلامی شهر داشتم که تماما برای من تجربه بود. مهندس محمدی مجموعه شورا را امین اموال مردم دانسته و گفت: باید با مدیریت منابع مالی بهترین بازخوردها را درشهر ایجاد کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر خواست تا بدور از حاشیه پردازی و سیاه نمایی تمام تلاش تک تک افراد درهر پست و مسئولیتی به خدمت معطوف باشد و نه ایجاد چالش و سنگ اندازی، تا بتوانیم در آرامش اجتماعی مولف تغییرات اساسی به نفع شهروندان درشهر باشیم.

شهردار بجنورد در این مراسم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ، از همراهی و همدلی یکا یک اعضای شورای اسلامی تقدیر و تشکر نمودند

ایشان با اشاره ای به مجموعه اقدامات انجام گرفته در تدارک برنامه های نوروز امسال، بیان داشت: اگر چه عملکرد قدرتمند شهرداری درسایه شیوع کرونا آنگونه که شایسته تلاش مدیرانمان بود، دیده نشد اما در بحث کنترل و پیشگیری از کرونا نیز مدیران ما سنگ تمام گذاشتند و درصف اول خدمت حاضر بودند.

شهردار ادامه داد: در بارندگی های اخیر که خطر جاری شدن سیلاب شهر را تهدید می کرد نیز شاهد بودم مدیران ما تمام قد درکنار کادر اجرایی حضور داشته و آماده خدمت بودند.

شهردار افزود: خوشبختانه در محیطی بدور از هرتنش و اصطحکاکی با ارتباط مستقیم با شورا تاکنون توانستیم تمامی خواستهای شهر و برنامه های شهرداری را مطرح کرده و برای اجرای آن راهکار منطقی داشته باشیم.

مهندس زارعی با گرامی داشت یاد اعضای ادوار گذشته اظهار امیدواری کرد شهرداری با تمام توان و قوت برتحقق اهداف توسعه شهری با برنامه های شورای اسلامی شهر همکاری و مشارکت خواهد کرد.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت