امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

یکصدو سی و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

یکصدو سی و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

 

یکصدو سی و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور ریاست با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، هادی زارعی شهردار بجنورد و هیئت همراه و اصحاب رسانه در روز یکشنبه مورخه 98/12/04 ساعت 12:00 ظهر در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید و در ابتدای جلسه مهندس مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیر مقدم به اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار بجنورد هادی زارعی و هیئت همراه و اصحاب رسانه، از حضور آگاهانه و بابصریت مردم در خلق حماسه ای دیگر در پای صندق های رای تقدیر و خواستار همدلی و همراهی کاندیداهای منتخب برای تلاش و رفع مشکلات استان شدند ایشان همچنین از تمامی دستگاه ها و نیروهای اجرایی که در اجرای این حماسه غرور آفرین تلاش شبانه روزی داشتند نیز تقدیر و تشکر نمودند.

رئیس شورای اسلامی شهر در ادامه شهادت جانباز سرافراز اسلام و هشت سال دفاع مقدس شهید عباس عبدی را به خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تهنیت عرض نمودند.

در ادامه جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده و مصوبات کمیسیون ها و کمیسیون توافقات اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به گزارش حسابرسی بودجه سال 1396 شهرداری بجنورد و سازمان های تابعه – عوارض ورود به محدوده و بودجه و متمم بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد در سال 1398 اشاره نمود.

 

 

 این جلسه با ذکر صلواتی ساعت 15 به پایان رسید

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت