امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

بسم رب الشهدا و الصدیقین

بیانیه شورای اسلامی شهر بجنورد بمناسبت

شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام، سرباز ولایت، مدافع حریم حرم اهل بیت و یاور امّت اسلامی

شهیـد سپهبـد حـاج قـاسم سلیـمانی

بسم رب الشهدا و الصدیقین

((وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ))

بار دیگر تجاوز دولت جنایتکار آمریکا با نشان دادن چهره واقعی خود فاجعه آفرید و این بار مردم غیور ایران اسلامی را در سوگ مالک اشتر زمان، داغدار کرد. قطعاً شهادت سردار دلها، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، چهره ننگین آمریکا را به عنوان دشمن اصلی ملت های منطقه بیش از پیش افشا خواهد کرد.

مجاهدت های سردار سلیمانی هرگز از یاد ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم محو نخواهد شد و هیچ راهی جز شهادت در راه خدا برای این مجاهد خستگی ناپذیر قابل تصور نبود.

امروز سردمداران دولت جنایتکار آمریکا مسرور از رسیدن به آرزوی دیرینه خود در به شهادت رساندن حاج قاسم هستند، اما غافل از آنکه هر قطره از خون حاج قاسم، در رگهای هزاران جوان مومن و انقلابی این مرز و بوم خواهد جوشید و مطمئنا عواقب این جنایت آشکار، متوجه عاملین آن خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از طرف اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد شهادت مالک اشتر زمان، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محضر حضرت ولی عصر امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران به ویژه مردم شهید پرور بجنورد تبریک و تسلیت عرض کرده و همنشینی آن سردار مجاهد با مولایشان سید الشهدا (ع) را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

مهدی محمدی

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت