امروز : سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403

یکصدو بیست و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

یکصدو بیست و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

یکصدو بیست و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضاء شورا و شهردار بجنورد، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، معاونین و مدیران شهرداری بجنورد و اصحاب رسانه در روز یکشنبه 98/10/08 ساعت 12:00 ظهر در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید و در ابتدای جلسه مهندس مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیر مقدم به اعضای شورای اسلامی شهر، میهمانان جلسه مهندس عرب مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی، هادی زارعی شهردار و مدیران شهرداری بجنورد و اصحاب رسانه، فرا رسیدن 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت را گرامی داشتند واز همه حاضرین در جلسه دعوت نمودند تا در این مراسم شرکت و حضور بهم رسانند.

مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی نسبت به قرائت مکاتبه ها و نامه های رسیده هیئت تطبیق در خصوص تخفیفات عوارضات شهرداری - جاگزینی وثیقه تسهیلات از وجه نقد به وثیقه ملکی که ایراداتی مطرح شده بود اقدام نمودند که پس از بحث و تبادل نظر نسبت به رفع ایرادات پیشنهاداتی ارائه گردید که مصوب و صورتجلسه گردید.

در ادامه جلسه طرح تشویقی شهرداری برای مناطق حاشیه شهردر شش بند قرائت گردید که پس از بحث و تبادل نظر رای گیری و صورتجلسه گردید.

این جلسه با ذکر صلواتی در ساعت 14:00 ظهر به پایان رسید.

این جلسه با ذکر صلواتی در ساعت 14:00 ظهر به پایان رسید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت