امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

یکصدو بیست و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

 یکصد و بیست و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

یکصد و بیست و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی برگزار گردید.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید و در ابتدای جلسه مهندس مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیر مقدم به اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه، فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو و همچنین آغاز هفته پژوهش و فناوری را گرامی داشتند.

در این جلسه که با حضور شهردار بجنورد در جلسه رسمی شورا همراه بود هادی زارعی در خصوص سه درخواست ارائه شده از شهرداری با موضوعات جاگزینی وثیقه تسهیلات از وجه نقد به وثیقه ملکی – تخفیفات عوارضات محلی تا پایان سال و کمک مالی برای برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان در بجنورد توضیحاتی را برای اعضای شورای اسلامی بیان داشتند.

مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی پس از قرائت مکاتبه ها و درخواست شهرداری در خصوص تخفیفات عوارضات شهرداری بیان داشتند : تخفیفات عوارضات محلی شهرداری در صورت پرداخت نقدی از زمان شروع که پس از تصویب هیئت تطبیق فرمانداری می باشد  تا پایان بهمن شامل 30 درصد تخفیف و پس از آن تا پایان اسفند 20 درصد خواهد بود که پس از بحث و تبادل نظر مورد تصویب قرار گرفت.

در ادامه ابراهیم امانی با توجه به فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری  ضمن دعوت به حضور اعضاء ، برنامه های اجرایی مرکز آموزش و پژوهش شورای اسلامی شهر بجنورد را در طول هفته به اطلاع اعضاء و خبرنگاران حاضر در جلسه رساندند.

در ادامه جلسه  نسبت به قرائت مکاتبات شهرداری اقدام گردید که پس از بحث و تبادل نظر رای گیری و صورتجلسه گردید.

این جلسه با ذکر صلواتی در ساعت 14:00 ظهر به پایان رسید.

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت