امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

یکصدو بیست و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

یکصدو بیست و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

یکصدو بیست و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه در روز یکشنبه مورخه 98/09/03 ساعت 12:00 ظهر در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.


جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید و در ابتدای جلسه مهندس مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیر مقدم به اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه ، هفته بسیج مستضعفان را گرامی داشته و از ملت و به ویژه شهروندان فهیم بجنورد که با بصیرت و حضور همیشگی و با حمایت ها و پشتیبانی همه جانبه از حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در راهپیمائی پرشکوه حمايت از اقتدار و امنيت كشور شرکت نمودند تقدیر و تشکر نمودند.
ایشان با اشاره به افتتاح مرکز اسناد و کتابخانه تخصصی شورای اسلامی در هفته گذشته از آقای ابراهیم امانی عضو شورا و رئیس مرکز پژوهش ها که مدیریت برنامه ریزی و اجرای این مراسم را بعهده داشتند و تمامی همکاران که در برگزاری افتتاحیه و تجهیز این مرکز همکاری نمودند تقدیر و تشکر نمودند.
در ادامه جلسه با قرائت نامه های رسیده و مصوبات کمیسیون ها آغاز که پس از بحث و تبادل نظر رای گیری و مصوب و صورتجلسه گردید .


این جلسه با ذکر صلواتی در ساعت 14:00 ظهر به پایان رسید .

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت