امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

یکصدو بیست و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

یکصدو بیست و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

یکصدو بیست و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضای شورای اسلامی و اصحاب رسانه در روز یکشنبه مورخه 98/08/19 ساعت 12:00 ظهر در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید و در ابتدای جلسه مهندس مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیر مقدم به اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه، فرارسیدن سالروز میلاد خاتم انبیاء حضرت محمد مصطفی (ص) را تبریک عرض نموده و آغاز هفته وحدت را گرامی داشتند.
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به حادثه زلزله اخیر در آذربایجان شرقی که باعث جان باختن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان شد را به مردم این استان و دیگر هموطنان تسلیت عرض نمودند.
ایشان افزودن: با توجه به امضاء شدن حکم هادی زارعی شهردار بجنورد توسط وزیر محترم کشور اعلام داشتند که مراسم تکریم و معارفه شهردار بجنورد روز شنبه 25 آبان ماه در محل سالن گلشن با حضور مدیران و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.
در ادامه جلسه با قرائت نامه های رسیده، توافقات شهرداری و مصوبات کمیسیون ها آغاز که پس از بحث و تبادل نظر رای گیری و مصوب و صورتجلسه گردید.


این جلسه با ذکر صلواتی در ساعت 13:30 ظهر به پایان رسید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت