امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

هادی زارعی شهردار بجنورد شد

هادی زارعی شهردار بجنورد شد.

 

 

یکصد و پانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با موضوع انتخاب شهردار بجنورد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی برگزار گردید.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید و در ابتدای جلسه مهندس مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیر مقدم به اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه آغاز هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

مهدی محمدی بیان داشتند: وحدت و انسجام رمز موفقیت در هشت سال دفاع مقدس بود و امروز که درگیر جنگ اقتصادی هستیم برای حفظ و ائتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیازمند اتحاد و همدلی بیشتر در کنار هم هستیم تا بتوانیم همانند جنگ تحمیلی سربلند و پیروز باشیم.

در ادامه جلسه با دستور جلسه انتخاب شهردار آغاز که در ابتدا مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی نامه انصراف دو کاندیدای تصدی پست شهردار بجنورد آقایان محمد مهدی خاکشور و سید حسین نقیب را قرائت نمودند سپس نسبت به رای گیری و انتخاب شهردار بجنورد اقدام گردید که در پایان رای گیری و شمارش آراء آقای هادی زارعی با 9 رای بعنوان شهردار بجنورد انتخاب گردید.

 

 

 

جلسه با ذکر صلوات در ساعت 12:30 پایان یافت.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت