امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

نود و نهمين جلسه رسمي شوراي اسلامي شهر بجنورد برگزار شد.

نود و نهمين جلسه رسمي شوراي اسلامي شهر بجنورد برگزار شد.

 

 

نود و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی برگزار گردید.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید و در ابتدای جلسه مهندس مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیرمقدم به اعضاء شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه، دهه کرامت و فرارسیدن هفته عفاف و حجاب و میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را تبریک عرض نمودند.

مهدی محمدی با توجه به فرصت باقی مانده یک هفته ای برای ارائه لیست گزینه های پیشنهادی از اعضاء شورای اسلامی خواستند جهت تسریع درروند انتخاب گزینه ها، رزومه های گزینه ها پیشنهادی را تحویل دبیرخانه داده شود تا نسبت به تکثیر آن اقدام و به جهت آشنایی دیگر اعضاء در اختیارشان قرار گیرد.

در ادامه جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده، مصوبات کمیسیون ها ،کمیته بانوان و شورای نامگذاری اقدام که پس از بحث و تبادل نظر رای گیری، تصویب و صورتجلسه گردید که میتوان به موارد: برگزاری جشنواره عکاسی با همکاری انجمن عکاسان خراسان شمالی – تامین اعتبار برای تجهیز کتابخانه و مرکز اسناد مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر بجنورد – نامگذاری معابر سطح شهر به نام شهیدان (حسین علی سلطانی – سید محمد حسین زاده - محمد رحیم جمالی )– هماهنگی برای کاروان دونده حرم تا حرم در دهه کرامت به مقصد مشهد مقدس – گزارش کمیته بانوان از همکاری با دفاتر تسهیل گری در مناطق حاشیه شهر و دیدار با دختران بی سرپرست در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر اشاره کرد.

این جلسه با ذکر صلواتی در ساعت 13:30 ظهر به پایان رسید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت