امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

نودو هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

نودو هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

 

نودو هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضا و‌ خبرنگاران  روز دوشنبه ۹۸/۰۴/۱۰ ساعت ۱۱:۰۰ قبل از ظهر در سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردیدو در ابتدای جلسه مهندس مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیرمقدم آغاز دهه کرامت و سالروز میلاد باسعادت حضرت معصومه (ع) را پیشاپیش تبریک گفتند و از حضور پرشور مردم شهید پرور و ولایتمدار بجنوردی در مراسم باشکوه استقبال و تشیع پیکر ده شهید گمنام تقدیر و تشکر و همچنین از اعضای شورای اسلامی که در این مراسم نیز شرکت داشتند تشکر نمودند.

ایشان در خصوص تغییر زمان برگزاری جلسه رسمی بیان کردند: با توجه به برگزاری مراسم باشکوه تشیع و خاکسپاری شهدای گمنام در روز یکشنبه و بجهت تجلیل و بزرگداشت مقام شامخ شهداء، مقرر شد جلسه رسمی در روز دوشنبه برگزار گردد.

در ادامه جسله نسبت به قرائت نامه های رسیده و مصوبات کمیسیون ها اقدام و پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که میتوان به واگذاری زمین جهت ساخت مجتمع دی کلنینگ با کاربری بهداشتی و درمانی – برگزاری تالار مذاکرات در مهرماه98 – تهاتر زمین با سازمان تامین اجتماعی بابت بدهی شهرداری – افزایش قیمت بلیط استخر شهروند - افزایش نرخ خدمات کشتارگاه صنعتی و سه نامه از هیئت طبیق فرمانداری اشاره نمود.

یکی دیگر از دستورات این جلسه ارائه لیست گزینه ها و نحوه انتخاب شهردار بجنورد بود که پس از بحث و تبادل نظر با توجه به آئین نامه مقررات و شرایط احراز شهردار و همچنین بررسی کامل برنامه ها و رزومه گزینه ها مقرر شد اعضاء در فرصت دوهفته ای نسبت به بررسی کامل گزینه ها پیشنهادی اقدام نموده سپس لیست نهائی را در جلسه رسمی ارائه نمایند تا در خصوص گزینهای نهائی تصمیم گیری و اقدام لازم صورت پذیرد.

این جلسه با ذکر صلواتی در ساعت 14:30 ظهر به پایان رسید.

[thumb]http://nkhbojnord.ir/uploads/posts/2019-

07/1561979244_img_20190701_153211.jpg[/thumb]

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت